Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

weet niet zeker of dat een compliment is. 
vandaag met leerling geprofiteerd van een mooie zomer-achtige avond. Ben zo trots op haar. Ze doet het zo ontzettend goed met haar paard. Is echt geen simpel dier en moet dan omwille van artrose nog eens heel correct gereden worden en ze heeft hem echt fijn voor mekaar nu. 
ik voel dan liever even dan dat ik op het zicht beslis of ie niet kan of opportunistisch is.

Nu moet het alleen nog even klikken tussen de heren
weet niet of dat is met ouder worden of omdat hij op semi pensioen is maar dit werkt iig niet als ik Rêve mee om wedstrijd wil blijven nemen.

Mars schreef:Zeg bedankt, heb mn koffie over telefoon gespuugt bij het zien van je sokken
Veel succes vandaag op wedstrijd!
sorry
we zijn vroeger vertrokken dan gepland dus hebben alle tijd om bij ze te blijven.
heb niet een keer gevloekt of gescholden.
Ayasha schreef:Mars schreef:Zeg bedankt, heb mn koffie over telefoon gespuugt bij het zien van je sokken
Veel succes vandaag op wedstrijd!sorry
![]()
![]()
Zo twee paarden geladen, hoop dat het klikt met Gamiro. Hij draafde zo de camion op terwijl hij nog nooit vanvoor gestaan heeft.we zijn vroeger vertrokken dan gepland dus hebben alle tijd om bij ze te blijven.
Rêve was ook braaf met vlechten.heb niet een keer gevloekt of gescholden.