Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Veel vossen staan als donker vos omdat ze vaak donker verkleuren als ze gechipt worden. Sommige blijven donker en sommige kleuren weer terug. Dus vrij logisch; die 'foutjes'
c_alsemgeest schreef:Cioccolato schreef:Veel vossen staan als donker vos omdat ze vaak donker verkleuren als ze gechipt worden. Sommige blijven donker en sommige kleuren weer terug. Dus vrij logisch; die 'foutjes'
Ik ken een Democraat x junior stv die als bruin er op stond
Terwijl je door alleen de afstamming al kan bedenken dat die ws schimmel wordt
Gulpje schreef:Zo, ik ben net thuis want eigenlijk wilde ik gewoon niet meer weg van stal. Mijn nieuwe paard is vandaag gebracht en ik kon niet ophouden met naar haar te kijken, te lachen en te huilen omdat er eindelijk weer een paard in m'n stal staat. En wat voor een![]()
Dit is Paraniek (v.Kjento), vanaf vandaag heet ze Polly Jean. Het is een enorm lang en bizar verhaal geworden maar zoals Casarell al tegen me zei; Pol en ik horen bij elkaar. Ik weet niet of ik het hele verhaal op internet mag en wil zetten maar ze is er en ik ben echt zo gelukkig, ze is zo lief en relaxed en knap![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Rochiril schreef:denisesilver schreef:
ik was nog even foto's aann het kijkendie witte welsh met die pretbek, fantastisch gewoon
en tja.... nogal zn best gedaan om door te gaan als bruine, vrij aardig gelukt ook.
boemel schreef:Vroeger (33 jaar geleden) reed ik handelspaarden. Daar stond zelden een vos.
Handelaar zei altijd “bij een vos, zit een steekje los” en “voorkomen is beter dan genezen “
Ik had toen zelf inderdaad een vos met een steekje los ha ha. Neemt niet weg dat ze prachtig was.