pmarena schreef:Famous last words

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ayasha schreef:Snap niet hoe ze die dikke kont er boven gekregen heeft.
petraaken schreef:Geloof me als ze het echt willen kunnen ze het wel hoor sommige. Dan vooral op de momenten dat je het NIET kan gebruiken omdat je al tijd te kort komt.
Mars schreef:Mooie foto’s wat is het toch een gave merrie
En hoe krijgt ze het voor elkaar om zo’n bak vol te mestenZe zorgt wel dat haar personeel zich niet hoeft te vervelen:P
pmarena schreef:Nouja met die wind moet wakker wel lukken toch.....
Jullie gaan al veelbelovend rond, er zit groei in, komt vast een keer goedAyasha schreef:Snap niet hoe ze die dikke kont er boven gekregen heeft.
Jeemig wat een portret, zo'n bak vol met van die steenkooltjes gescheten
Ik denk dat het een kwestie is, van als je maar graag genoeg wilt....?
Duhelo schreef:Ik heb hier eentje staan die het presteert om in de opgehangen hooinet te gaan mesten. En die mest dan ook netjes door die gaten heen te gaan drukken
pmarena schreef:Groot gelijk van die losse waterbak!
Ik zou die lekker een week laten staan. En die stront in de drinkbak laten zitten. Om een punt te maken
Ze kan een schoongemaakte drinkbak verdienen als ze zondag de sterren van de hemel loopt
Hier ook een keer een volgehoopte drinkbak gehad.... gewoon zo'n automatisch bakje tegen de muur.
Mind you: in een vrije in- en uitloopstal hè, dus geen enkele reden om met je dikke reet tegen de muur geperst te gaan staan kakken
Ayasha schreef:Mars schreef:Mooie foto’s wat is het toch een gave merrie
En hoe krijgt ze het voor elkaar om zo’n bak vol te mestenZe zorgt wel dat haar personeel zich niet hoeft te vervelen:P
Kopen?![]()
de bak krijg je er bij.
pien_2010 schreef:pmarena schreef:Toch ga ik wel uit van een ongeluk hoor, want wie gaat nou bewust zijn drinkbak volschijten
Nouja bij die van jou weet ik het nog niet zo zeker eigenlijk Kath, haha.![]()
senna21 schreef:Mars schreef:Mooie foto’s wat is het toch een gave merrie
Ze wil haar stal netjes schoonhouden...is het weer niet goed.![]()