mysa schreef:Poepoe, alleen Omtzigt komt wat mij betreft in aanmerking.
Omzigt is zeker goed. Heeft hij ook bij de provinciale Staten verkiezingen in elke provincie een lijst ?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Citaat:Net van iemand gehoord
Haflinger gedood en een ander paard aangevallen in molenbeersel fosheistraat. Van de week op zelfde plek ook melding geweest toen is 1 paard dood gegaan wsl door paniek en de anderen door de draad
Citaat:Jetty van der Hulst, grote dierenliefhebster.
Vandaag alweer de wolf op bezoek gehad...
Nederweert
01-02-2023
Help
Wolf weer geweest
Ondanks al onze maatregelen is de wolf weer geweest.
Onze vriendelijk herten mogen niet meer. Want herten worden verboden door die idioten in de regering.
Maar de wolf mag wel.
Zojuist heeft deze op een gruwelijke manier weer jonge herten afgemaakt.
We krijgen dit jaar dus geen al geen lammetjes, dat durven we al niet meer. Dus hebben voor de meeste schapen al een plek gevonden.
Veulens zullen we dit jaar ook niet meer gaan fokken.
De herten zijn volkomen in paniek.
Ik nu ook.
Ben nu even uit beeld
Ik trek het niet meer.
Citaat:Weet u nog dat de wolf deskundigen in augustus beweerden dat de wonden op de rug van de koeien onmogelijk door de #wolf konden komen. Het kwam volgens hun door het bespringen van de ene koe op de andere koe en hun scherpe hoeven. Wij wisten wel dat dit onzin was. Kwalijk dat eigenaar nooit door Bij12 is ingelicht dat de koeien wel door de wolf waren aangevallen. Doordat ze zelf op de lijst keken zagen ze pas dat de wolf wel de veroorzaker was.
Aanval op koeien Wapserveen: 'Dit is absoluut geen wolvenwerk' https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/148968 ... wolvenwerk #rtvdrenthe
DuoPenotti schreef:Citaat:Weet u nog dat de wolf deskundigen in augustus beweerden dat de wonden op de rug van de koeien onmogelijk door de #wolf konden komen. Het kwam volgens hun door het bespringen van de ene koe op de andere koe en hun scherpe hoeven. Wij wisten wel dat dit onzin was. Kwalijk dat eigenaar nooit door Bij12 is ingelicht dat de koeien wel door de wolf waren aangevallen. Doordat ze zelf op de lijst keken zagen ze pas dat de wolf wel de veroorzaker was.
Aanval op koeien Wapserveen: 'Dit is absoluut geen wolvenwerk' https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/148968 ... wolvenwerk #rtvdrenthe
[ [url=m/TmqKbR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Margriet Vanderstegen
24 januari om 15:52
·
Paarden zijn opgejaagd door de wolf
1 paard bezweken
De rest uitgebroken
Wolf waarschijnlijk verschrokken van de schrikdraad
. vierspan schreef:Mist schreef:Krijg net appmelding dat in Molenbeersel paard gedood is door wolf (halflinger)
Is daar ergens een openbaar bericht van te vinden?
Mist schreef:Krijg net appmelding dat in Molenbeersel paard gedood is door wolf (halflinger)
Onali schreef:
Onali schreef:Bedenk me ineens na dat filmpje en het zien van die boomstam.
Zou een houtwal ook iets kunnen doen?
Ik peins me er al een paar weken over wat te doen op mijn pensionstal.
Mijn stalbaas is (te) laconiek, we hebben grootendeels 1 omheining met 3, soms 2 draden prikkeldraad (is de buitenomheining met de buurman, maisland) en dan een paar cm naar binnen ons eigen schrikdraad wat uit 2 draden bestaat en op 1 deel slechts uit 1 draad.
Zandbodem, dus een gat graven gaat ws snel genoeg.
Wat nou las ik een houtwal fabriceer, ergens ertussenin. Kan de wolf iig niet graven.
Springen is dan alsnog een optie natuurlijk.