Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

door alle plassen heen en zelfs meteen een galopje meegenomen!
Zo krijg ik echt elk paard aan het bokken 
) Toen was ze weer even dom aan het doen maar ook zij meende wel iets van een pijnsignaal te zien door het karaktergekloot heen. En toch evengoed ook stukken fijn lopen. Ergens moet gewoon iets zijn. Nog even volhouden en dinsdag afwachten.
Gelukkig ging het steeds beter met als afsluiter een heel fijn rondje!
. 1e keer dat Baby ezels zag, ze was zo lief!
) rondje naar buiten geweest. Hoe harder hoe mooier is haar motto
denk dat Nova snurkend naast ze gestaan had 

Nu moet deze angsthaas zich eens niet zo aanstellen
We hadden lijntje met drafbalk, kruisje balk ertussen en dan een oxer en een losse oxer. Lijntje ging best heel fijn, al vond ik het eigenlijk weer eens veel te hoog, maar ze ging er wel fijn door dus dat ging prima. Losse oxer was iets later maar ik heb zo'n hekel aan losse oxers, 1x langsloper omdat ik gewoon totaal niet reed, daarna ging het goed
Als ik maar niet afwacht dan springt ze alles, ze wil maar wat graag. Voor mij wel goed om af en toe een springles mee te pakken.

Maar dat is dan meestal met opzadelen, dan staat ze ook los langs de trailer. Wel met halster dan)
.

.
Leuk! Ben benieuwd!
. Was echt heerlijk!
. Ze is inmiddels 190 dagen drachtig, nog maar 150 te gaan!

Maar ze zijn allemaal leuk!
.
Stalgenootje had migraine en m'n zusje heeft vrijdag verstandkies laten verwijderen dus die zag het ook nog niet zitten. Alleen lukt (nog) niet.