Josien_ schreef:rien10 schreef:Jongens, dit is geen doen. Beseffen die wolven wappies dit wel?
Nee natuurlijk niet
Ik denk dat het velen gewoon niet kan schelen. Ze lijken wel verblind door hun ideologie, en alles en iedereen moet wijken. Er zijn onder de wolvenliefhebbers echt heel wat mensen die tegen het hobbymatig houden van dieren zijn want die zijn slecht voor het milieu en i.t.t. dieren voor menselijke consumptie zijn ze nergens voor nodig. Die vinden het niet erg dat andere mensen zich zorgen maken over hun veulens, want die veulens zijn niet meer dan een ongewenste hobby van anderen.
Onlangs nog zo’n betweterig exemplaar ontmoet in de facebook-groep van onze gemeente (en ik woon dus heel landelijk, dat is dus geen type dat ergens in een grootstad woont). Mensen met dieren die niet blij zijn met de wolf zijn volgens hem dramaqueens en de schade door wolven is verwaarloosbaar (waarbij hij met “schade” louter financiële schade bedoelt, emotionele schade bestaat volgens hem niet als je dier gegrepen wordt).

) maar dat dit binnen de gemeenten / provincies en landelijk poot aan de grond gekregen heeft is slecht te begrijpen ..
) maar dat is dus niet zo. Dat vond ik wel een tegenvaller..