Het lijkt de komende dagen gelukkig weer iets droger te worden.
Ik had vanochtend springles en ze deed het zooo goed! Echt heel erg fijn!
Bochten komen we al beter door, ze wordt er heel enthousiast van, de dubbel springt ze superfijn en ze denkt echt onwijs mee met de afstanden.
Dubbel kan zowel op paarden en als pony afstand staan, dan past ze zich zelf gewoon een beetje aan
Juf heeft de laatste 2 lijntjes gefilmt;
Ze laat het er supersimpel uitzien en zo voelt het ook als je er op zit haha! Laatste oxer stond ongeveer op een meter!
. Toch evengoed nog dikke winstpunten.
Dat is juist net niet de bedoeling waardoor die tekst er ook op staat haha.
. We hadden helaas wel 1 balkje in het springparcours en van de ene stijljury een 8,3 en de ander een 5,3 waardoor we geen wp hebben. Maar ag, waarschijnlijk rij ik heel volgend jaar nog B
. Zat in deze cross een moeilijke lijn die we gewoon heel simpel deden dus dat was wel extra tof!
. Groene leem kuur er in en morgen maar weer eens rustig aan kijken wat ze doet.
Echt heel gaaf!!

Super knap!!

Vandaag thuis lekker gereden en morgen lekker rondje naar buiten nu we helaas weer geen wedstrijden hebben. Jammer maar het is even nietanders, hopen dat mensen zich goed aan de regels houden en we snel weer meer mogen. 

. 

Als ik dan been geef en er zwiepte een paard met zn staart precies op dat moment ging ie weer. Trek je hem stil blijft ie gewoon al bol stil staan. Lekker onheilspellend zeg maar