Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wiwabalia schreef:@boemel; oeh bah, dat is naar.
Zouden jullie een paard laten staan om luchtzuigen trouwens?
MyWishMax schreef:Ik heb juist altijd wat om, met en zonder ijzers. Liever voorkomen als genezen.
Zou wel even kijken waarom hij nu op ijzers staat (en dat kan een andere reden hebben als wat ze vertellen), niet elk paard wordt comfortabel op blote voeten, helaas.
Rfl schreef:Ik heb een leuk paard van 2 jaar gezien. Hij is nu 1.52 hoog, hoe groot word gemiddeld zo'n paard?
Rond de 1.57?
Elisa2 schreef:Rfl schreef:Ik heb een leuk paard van 2 jaar gezien. Hij is nu 1.52 hoog, hoe groot word gemiddeld zo'n paard?
Rond de 1.57?
Kun je het beste de touwtjes test voor doen.
Ik had een 2.5 jarige van 1.55cm die gewoon netjes 1.65 cm werd. Klopte ook precies met de touwtjes test.
Olikea schreef:MyWishMax schreef:Ik heb juist altijd wat om, met en zonder ijzers. Liever voorkomen als genezen.
Zou wel even kijken waarom hij nu op ijzers staat (en dat kan een andere reden hebben als wat ze vertellen), niet elk paard wordt comfortabel op blote voeten, helaas.
Alles staat daar op ijzers.. omdat het zo hoort. ( volgens de verkoper)
We zullen bij de keuring wel extra aandacht aan de hoeven besteden, maar zo op het oog zag het er netjes uit.
De overgang naar blote voeten komt wel goed. Eventueel met een schoentje ( daar heb ik dan wel weer uitgebreid ervaring mee)
We nemen overal de tijd voor.
MyWishMax schreef:Het hangt van meerdere dingen af, ook hoe groot de ouders zijn bijvoorbeeld. En pony of paard wisselt ook nog. Mijn 3,5 jarige was net aan 1,65 en werd 1,70 uiteindelijk. Ze groeien natuurlijk lang door, langer als dat mensen vaak denken.
Ik denk dat er nog wel een stuk bijkomt, maar als je ouders weet kan je net iets beter schatten dan zonder info.