Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daar was ze ietwat beledigd over.
petraaken schreef:hahaha, ze dacht waarschijnlijk dat ze gewoon haar eten ging krijgen ipv eerst een trainingssessie te moeten doen.

Ayasha schreef:We zullen het straks weten.
Ik moet een supplement bij geven en dit zijn de instructies:
Minder dan 350 kg -> 3/4e schepje
Meer dan 350 kg -> 1,5 schepje
Ik ben geen expert maar konden ze dan geen geschikter maatschepje kiezen?
Ayasha schreef:We zullen het straks weten.
Muga schreef:Ayasha schreef:We zullen het straks weten.
Ik vraag me af bij welk gewicht je dan 1 schepje kan voeren...

Ayasha schreef:lor1_1984 schreef:Met exact 350kg gok ik
Dat lijkt me wel heel erg simpel voor een merk dat dit schepje bij zijn supplementen doet….
rond de 350 dan moet je de ene dag de helft van de andere dag geven... maar weegt een paard 600 kg... krijgt ie hetzelfde als een pony van 351 kg... ik zou de fabrikant mailen
moet je het schepje tegen het licht houden of je de helft van de helft over hebt van je schepje. 
daarna hooirondje gedaan.
merries, pensioné, de baby’s en toen hier thuis vier netten en twee hooiballen gevuld dat Sam wat te doen heeft. 

hij zit nog steeds door het net te eten dus het is me onduidelijk wat hij hiermee wil bereiken. 

(net is niet klein, paard is groot.
)dit is de pensioné overigens. De planning is nu dat haar merrie hem gaat vergezellen zodra haar veulen af gespeend is. Dan ga ik ook samen met leerlinge kijken of we de merrie terug rijdbaar krijgen.
Duhelo schreef:Geen zorgen maken in die ribben. Zolang de bovenlijn niet schraal wordt en hij achter de ribben niet invalt, is dit gewone jeugdigheid. Mijn spanjaard waren de ribben pas op haar 5 de enigszins bijgetrokken. Inmiddels is ze 10 en bolletje rond