Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pjer schreef:Wat een knappert Romeo!
pfff dat proces van opzoek naar een eigenpaard wordt ik heeel zenuwachtig van![]()
Mijn instructeur heeft die kruising fries opgehaald en ik heb hem gisteren gezien, mooi paard! (een bruine trouwens) wat een joekelnu is het afwachten terwijl ze hem op stal gaan 'uitproberen' of het iets kan zijn voor mij. (ik ben niet zo'n held en kwa rijervaring tja wel zo'n 18 jaar maar het meerendeel daarvan op buitenritten met makkelijke pony's). Afwachten en duimen dus... pffff daar ben ik zo slecht in :-D
ajesca123 schreef:Ik geloof niet zo in ‘wat is normaal’
De verkoper heeft een bedrag wat gevraagd wordt en de koper een bedrag dat diegene ervoor wil betalen.
Zit dat ver uit elkaar zou ik gewoon verder zoeken.
En anders gewoon netjes het gesprek aangaan.
Als een koper tegen mij zou zeggen dat ik mijn paarden te duur aanbied dan zou ik zeggen dat de koper gerust verder mag zoeken.
Vind het dus ook niet de taak van een ander om te bepalen wat ik mag vragen voor mijn paarden.
En al helemaal niet iemand die mijn paarden niet eens kent.
Shar123 schreef:Wat een gaaf paard Romeo! Helemaal mijn type! Veel geluk ermee!
Ik ga maandag een paard bezichtigen en vind het ontzettend spannend omdat ik twee jaar niet gereden hebt! Maar paardrijden is net als fietsen toch!?
Dilan93 schreef:Shar123, ik zou het wel fijn vinden om even te wennen op een bekend paard.
Gelukkig heb ik tot nu toe altijd eerlijke mensen gehad die me op hun paarden lieten rijden. Dus nooit gekkere dingen gehad dan een keer een bokje. Maar hoor idd wel eens andere verhalen.
c_alsemgeest schreef:Met een barebackpad zou ik ook even moeten wennen denk ik...