Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veel geluk met hem
Dat is echt helemaal mijn type paard en ook nog een afstamming met 2 van mijn favo hengsten. Helaas voor mij te groot, maar als zoiets rond de 1,65 op mijn pad zou komen zou ik denk ik heel hard aan mijn spaarvarken gaan schudden
nu is het afwachten terwijl ze hem op stal gaan 'uitproberen' of het iets kan zijn voor mij. (ik ben niet zo'n held en kwa rijervaring tja wel zo'n 18 jaar maar het meerendeel daarvan op buitenritten met makkelijke pony's). Afwachten en duimen dus... pffff daar ben ik zo slecht in :-D pjer schreef:Wat een knappert Romeo!
pfff dat proces van opzoek naar een eigenpaard wordt ik heeel zenuwachtig van![]()
Mijn instructeur heeft die kruising fries opgehaald en ik heb hem gisteren gezien, mooi paard! (een bruine trouwens) wat een joekelnu is het afwachten terwijl ze hem op stal gaan 'uitproberen' of het iets kan zijn voor mij. (ik ben niet zo'n held en kwa rijervaring tja wel zo'n 18 jaar maar het meerendeel daarvan op buitenritten met makkelijke pony's). Afwachten en duimen dus... pffff daar ben ik zo slecht in :-D
ajesca123 schreef:Ik geloof niet zo in ‘wat is normaal’
De verkoper heeft een bedrag wat gevraagd wordt en de koper een bedrag dat diegene ervoor wil betalen.
Zit dat ver uit elkaar zou ik gewoon verder zoeken.
En anders gewoon netjes het gesprek aangaan.
Als een koper tegen mij zou zeggen dat ik mijn paarden te duur aanbied dan zou ik zeggen dat de koper gerust verder mag zoeken.
Vind het dus ook niet de taak van een ander om te bepalen wat ik mag vragen voor mijn paarden.
En al helemaal niet iemand die mijn paarden niet eens kent.

Shar123 schreef:Wat een gaaf paard Romeo! Helemaal mijn type! Veel geluk ermee!
Ik ga maandag een paard bezichtigen en vind het ontzettend spannend omdat ik twee jaar niet gereden hebt! Maar paardrijden is net als fietsen toch!?

Dilan93 schreef:Shar123, ik zou het wel fijn vinden om even te wennen op een bekend paard.
Gelukkig heb ik tot nu toe altijd eerlijke mensen gehad die me op hun paarden lieten rijden. Dus nooit gekkere dingen gehad dan een keer een bokje. Maar hoor idd wel eens andere verhalen.

) Op een ben ik opgestapt en voelde super en de ander heb ik bedankt en niet opgestapt, ik zag zo al dat dat geen paard voor mij was en nee dan stap ik er ook niet op.
c_alsemgeest schreef:Met een barebackpad zou ik ook even moeten wennen denk ik...
ik in draf in onbalans en wilde mij goed zetten (want ja dat kon met m'n vorige paard gewoon) wist ik veel dat dat paard daarop ging reageren
Lag er bijna naast whahahaha, gelukkig zat hij aan de longeerlijn
Die meid keek ook raar dat we daarna zeiden dat we hem wilden kopen, die dacht natuurlijk oke dat wordt niks