Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joltsje schreef:En dan alweer een snelle update.
Onderhandelt en we zijn er uit gekomen.
Als hij wordt goedgekeurd, dan wordt dit m
[ Afbeelding ]
10 jarige springruin. 1.35 gesprongen, braaf, geen dressuur. We gaan er lekker allround aan de slag.
Nu dus nadenken wat te doen met mijn paard. Maar daar kom ik wel uit.
Concorde schreef:Leuke vos hoor Joltsje! Vosblessen zijn ook mijn favoriet. Veel geluk met hem en succes met de verkoop van je merrie.
Ik kan morgen nog naar 2 paarden in het noorden van het land kijken, staan bij elkaar in de buurt dus is te combineren. Beide vanaf de foto's wel leuk, braaf, nu kijken of een van hen ook echt past. Ik moet een beetje met de concessieklok gaan werken denk ik. Het "droompaard" is liefst tuigpaard of Gelders gefokt (beweegt daardoor ook een beetje extra van de grond), tussen de 4-10, 1.60-1.70 en vooral braaf gereden, zonder dat het gelijk een dressuurkanon hoeft te zijn hoor. Die zijn er niet zo heel veel, tenzij je er €15.000 voor wilt neertellen en dat wil ik niet... Dus nu ga ik een volbloedje en eentje met een dravers papier bekijken. Voor wat ik ermee wil (een keer een dressuurproefje maar vooral thuis leuk aan de gang, een keer een sprongetje en buitenritje) is het natuurlijk vooral belangrijk dat 'ie braaf en gezond is, niet of 'ie door de baan zweeft met de staart op de rug.
_yvonne schreef:Mijn paard was snel verkocht, dinsdag einde middag geadverteerd en donderdag verkocht. Ik heb hem vandaag weggebracht. Iedereeen bedankt voor de adviezen hier in het topic en via PB. Nu verder met mijn oudje en als die niet meer kan opzoek naar een nieuwe topper. Al met al best wel gedoe dat paarden verkopen
Rochiril schreef:boemel schreef:Dat hoop ik, maar het is wel op vrijdag de 13e
Ach ik heb nog nooit problemen gehad op vrijdag de 13e, bijgeloof, komt vast goed.
loulou schreef:Jij was op zoek naar brave, kleine ruin toch?
Staat nu een vos van 160 op Facebook. In Dendermonde, België.
Wel 15, weet niet welke leeftijd je in gedachte had?