Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Rêve stond eergisteren nog op de achterbenen en tien minuten kloten om haar er langs te krijgen omdat waar je Joy even ziet uit wijken kort voor de hoek de tractor staat en de sleep enz.
)
manlief was hem gaan halen als verrassing en had geregeld dat mijn stiefvader foto’s kwam maken. 
)

Ik vroeg wat verruiming aan een lang teugeltje om hem wat te laten stretchen en toen viel hij in galop. Dan hem maar aan dat teugeltje een rondje laten doen (gewoon hoefslag) en het ging natuurlijk alle kanten op maar wel voor het eerst dat hij ontspannen was en niet steeds wisselde op de lange zijdes.
Waarom krijg ik nu het idee dat Rêve volgend jaar gedekt gaat worden en je lekker wedstrijden gaat rijden met je joy-juweel?

voorlopig houdt ie m nog even om voor de zekerheid maar we gebruiken ‘m idd niet, het is bizar hoe fijn dat dier werkt… 

) wandelde hij gewoon rustig over het pad. Kon hem weer weg draaien van de weide ondanks dat ie ‘huis’ in zicht had. Voor de poort af gestapt en hij moest wel eerst zijn neus even tegen me duwen.
toen was het goed. 
want die aanhanger met tractor schoof wéér niet en hij legde nog wel zijn oren plat.
pien_2010 schreef:Hahahahahaha die Joy. Doe je goed, om hem, nu zijn testeron nog onder controle is en rustig , al met alles kennis te laten maken. Dat scheelt zeker een hoop gedoe later.
hij mag rond kijken natuurlijk, juist daarom wil ik het er in. Dat ik hem ook kan laten ontspannen buiten. Hij weet wel dat hij hengst is maar hij kalmeert ook snel weer. 
petraaken schreef:Joy, wilt zijn baasje beschermen.

)
dus sta ook mooi vol blauwe plekken op mijn benen. 

fleurtjeuh schreef:Heel eerlijk? Je krulletje viel me meteen op en ik vind hem echt heel schattig
Staat je ook leuk
hij is lang genoeg he. En toch…
krijg hem als mijn haren los zijn ook niet ‘bij de rest.’

‘je moet er maar vijf doen per reeks’
heb blijkbaar heel boos gekeken na de 1e reeks.
?