Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
youngster schreef:Yeah right. Sorry hoor Ikke, maar nu kan ik me effe niet meer inhouden
Denk je nou serieus dat je dat kan beinvloeden??
Moet de merrie soms ook op de kop gaan staan voor een merrie?
Of alleen dekken met volle maan voor een hengst
youngster schreef:Ik ken ook iemand die 10 merrieveulens achter elkaar heeft gehad.
Wij hebben ook 4 jaar op rij merrieveulens gehad ( helaas 2 dood), maar hier is echt niks speciaal gedaan.
Puur geluk. Het is gewoon altijd 50/50.
Zoniet heb ik graag een wetenschappelijk onderbouwt onderzoek inplaats van een tekening
Johnnydepony schreef:Is zeker gebasseerd op dezelfde theorie als bij mensen. Voor een meisje voor de eisprong en voor een jongen tijdens of na de eisprong. Zaadcellen met een x chromosoom zouden langer leven en met een y chromosoom zouden sneller zijn. Geloof niet dat het wetenschappelijk s aangetoond.
vonneke schreef:Johnnydepony schreef:Is zeker gebasseerd op dezelfde theorie als bij mensen. Voor een meisje voor de eisprong en voor een jongen tijdens of na de eisprong. Zaadcellen met een x chromosoom zouden langer leven en met een y chromosoom zouden sneller zijn. Geloof niet dat het wetenschappelijk s aangetoond.
Dan denk ik dat mijn tweeling is ontstaan uit 2 keer seks haha
Suelza schreef:Johnnydepony schreef:Is zeker gebasseerd op dezelfde theorie als bij mensen. Voor een meisje voor de eisprong en voor een jongen tijdens of na de eisprong. Zaadcellen met een x chromosoom zouden langer leven en met een y chromosoom zouden sneller zijn. Geloof niet dat het wetenschappelijk s aangetoond.
Of met 2 mannen tegelijk
vonneke schreef:Johnnydepony schreef:Is zeker gebasseerd op dezelfde theorie als bij mensen. Voor een meisje voor de eisprong en voor een jongen tijdens of na de eisprong. Zaadcellen met een x chromosoom zouden langer leven en met een y chromosoom zouden sneller zijn. Geloof niet dat het wetenschappelijk s aangetoond.
Dan denk ik dat mijn tweeling is ontstaan uit 2 keer seks haha