Manege Bergemo praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Juut

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 21:10

Romano liep toen altijd wel mee bij ons in de groep, ja.

Texellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 23:23

Ahh heel leuk om te weten! Het gaat overigens heel goed met haar! Ze is inmiddels 21 en energie als een 8 jarige
Juut schreef:
Romano liep toen altijd wel mee bij ons in de groep, ja.

Texellover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:55

Hoihoi! Toch eens benieuwd of er nog andere reageren op de vraag over Romano! Ze is geboren in 2003 op bergemo en ben erg benieuwd of er nog foto's zijn of misschien wel meiden (of jongens) die haar vroeger gereden hadden en hoe ze daar verder was! Weet helaas vrij weinig van haar eerdere leven als manege paard, wel weet ik dat ze een super paard is! Ze is nu 22 en gaat aankomende zaterdag een training working equitation meerijden op stal. Erg benieuwd hoe ze dit vind, de lieverd! Mocht iemand het leuk vinden, hier zijn een paar recente foto's van haar! Ze heet nu Runa en is echt zo'n schat! Beetje held op sokken soms, maar echt het braafste paard van de hele stal! Kan niet meer zonder!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

L_iek

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:30

Zijn alle paarden eigenlijk verkocht?

Texellover

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:41

L_iek schreef:

Ik zou het eigenlijk niet weten. Romano (Runa) werd weg gedaan ivm een blessure. Een aantal andere ook uiteindelijk begreep ik. Maar hoeveel er inmiddels weg zijn weet ik niet, ben niet echt bekend met deze stal buiten dat Runa er vandaan kwam!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:57

L_iek schreef:

Alle paarden hebben inderdaad een nieuw baasje gevonden. Zie hun FB pagina.
Afgelopen zondag aanwezig geweest tijdens het laatste rondje Bergemo. Veel oude bekenden gezien. Ook al reed ik er al jaren niet meer (uitgezonderd afgelopen voorjaar 1 ritje) toch een raar idee dat de manege er nu niet meer is.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:23

deedee19 schreef:
L_iek schreef:

Alle paarden hebben inderdaad een nieuw baasje gevonden. Zie hun FB pagina.
Afgelopen zondag aanwezig geweest tijdens het laatste rondje Bergemo. Veel oude bekenden gezien. Ook al reed ik er al jaren niet meer (uitgezonderd afgelopen voorjaar 1 ritje) toch een raar idee dat de manege er nu niet meer is.

Ah dat is fijn dat zij een plekje gevonden hebben.