Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phonix schreef:Ik vindt van wel. Ik heb meerderen paarden met een drie op de rug meegemaakt die allemaal heel veel ellende heb gegeven aan hun eigenaar.
Ik begin er dus niet aan zelf.
c_alsemgeest schreef:Phonix schreef:Ik vindt van wel. Ik heb meerderen paarden met een drie op de rug meegemaakt die allemaal heel veel ellende heb gegeven aan hun eigenaar.
Ik begin er dus niet aan zelf.
Maar daar ging het niet om, ik zal wellicht ook een paard met een 3 niet kopen.
Maar je gaf aan dat je het vanuit de verzekering niet oké vond.
En een 3 is geen verhoogd risico volgens de schaal en volgens hun richtlijnen. Dus voor de verzekering is tm 3 op de hals/rug/nek en op de benen tm 2 geen verhoogd risico.
Daarom nemen ze het gewoon mee. Als uit hun administratie blijkt dat heel veel eigenaren met paarden met 3'en in de rug extreem meer claimen voor dergelijke problemen dan eigenaren met paarden met een lager cijfer, stellen ze echt hun voorwaarden wel bij. Verzekeraars houden nl helemaal niet van betalen.
boemel schreef:Joltske, dat klinkt me eerlijk gezegd niet als een echte merrie in de oren, maar als een paard dat ergens last van heeft.
ikke schreef:boemel schreef:Joltske, dat klinkt me eerlijk gezegd niet als een echte merrie in de oren, maar als een paard dat ergens last van heeft.
Kan maar hoeft niet per se. Met sommige merries moet je iets beter onderhandelen dan bij anderen.
Dat moet bij je passen.
Als je Tante Taart niet op de juiste toon aanspreekt, krijg je soort van dezelfde reacties. Neem je even de tijd om het uit te werken, doet ze het graag voor je. Ze is echt niks te beroerd, maar wel graag samen doen.
Joltsje schreef:@boemel het is absoluut 2 ledig.
Ik sta inmiddels bij een vriendin op stal en die is dierenarts en osteopaat in 1 en die behandeld haar nu regelmatig en daar wordt het inderdaad beter van. Maar er zit ook een stuk ‘tante trien’ in inderdaad. Thuis gaat ze vooral stilstaan bij de uitgang naar het land, dat is niet lichamelijk.
Rechtsom op de kleine volte loopt ze vast en gaat ze stilstaan, dat is lichamelijk.
Beide rij ik er met les wel uit, maar als ik het dan helemaal zelf moet doen, sluipt het er toch weer in omdat ik dus niet handig genoeg ben en het soms te spannend vind.