Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sintara schreef:Toen je in het donker over je terrein liep, schopte je ergens tegenaan en dat bleek een zwerfhond te zijn. Met een Blafkrijs schiet hij weg! Maar kijk nou, 180 euro zomaar op de grond. Met een bijzondere limbo move probeer je het te pakken tussen en onder een hele stapel spullen door. Je vindt een interessant biologie boek en weet nu eindelijk de tibialis anterior, biceps femoris
, gluteus maximus, latissimus dorsi en trapezius te vinden. Good to know! Na zo'n top dag sluit je af met veel whisky en voelt je een gezegend mens.
Einde
Sintara schreef:Toen je in het donker over je terrein liep, schopte je ergens tegenaan en dat bleek een zwerfhond te zijn. Met een Blafkrijs schiet hij weg! Maar kijk nou, 180 euro zomaar op de grond. Met een bijzondere limbo move probeer je het te pakken tussen en onder een hele stapel spullen door. Je vindt een interessant biologie boek en weet nu eindelijk de tibialis anterior, biceps femoris
, gluteus maximus, latissimus dorsi en trapezius te vinden. Good to know! Na zo'n top dag sluit je af met veel whisky en voelt je een gezegend mens.
Einde
JudithO schreef:Oei.
Callas schrikt van iets wat een blafkrijs geluid maakt, draait 180 om en begint te rennen. Hierdoor hang jij achterover, zo ver dat een limbodanser jaloers zou zijn.
Je verrekt je tibialis anterior, biceps femoris, gluteus maximus, latissimus dorsi en trapezius.
Niks gebroken, maar je hebt wel veel whisky nodig om de pijn te verzachten.
fardoe schreef:Blafkrijs , een van de honden ging achter een vreemde kat aan terwijl je op Callas reed. Daardoor draaide Callas 180 graden en rende onder de lage takken door. Het enige dat jij kon doen was in limbo houding eronderdoor. Vervolgens bleef je met je tibialis anterior en biceps femoris achter een tak hangen. Daardoor kwam je gluteus maximus uit het zadel en viel je tenslotte op latissimus dorsi en trapezius. Je denkt eraan om jezelf vol te gooien met veel whisky. Ik weet niet of dat een goed idee is. Ik denk eerder aan paracetamol en een warm bad.
Veldbloem schreef:Oeh, Callas geschrokken omgedraaid en jij gestuiterd en vanalles geblesseerd? Alleen de drank sleept je erdoorheen ....
Ik hoop dat ik het fout heb!
Einde