Pipo schreef:Misschien dat jij dat zo ziet, maar volgens mij valt dat reuze mee met het groepjes gedrag. Jullie zien dat zo, maar je kunt het ook volledig eens zijn met iemand!! En dan reageren, volgens jou ga je dan iemand verdedigen. Prima dat je zo denkt, maar ik denk toch dat je het verkeerd hebt.
Soms kwam het bij mij ook zo over Pipo, het zal best niet de bedoeling zijn, maar ik kom toch best vaak reacties tegen als "hij/zij weet echt wel waar hij over praat hoor!", en dan denk ik kan de persoon in kwestie dat zelf niet zeggen
Ik zie het niet zo zeer als verdedigen van die persoon, maar wel als een soort van "dit is een vriend/kennis/bekende van mij en ik heb liever niet dat je daar kritiek op hebt".
Citaat:
Tuurlijk, maar op het moment dat je iemand in real life hebt zien rijden, en die haar paard nog niet eens nageeflijk kan rijden, maar wel allerlei rijtechnische tips gaat geven, of iemand die nog nooit een paard zadelmak gemaakt heeft maar op het internet een grote bek erover? Nou dan zakt mijn broek wel af!!
Ja, daar kan ik dan ook weer slecht tegen, alleen is mijn toon tegen zo iemand wat milder dan die van jou - maar dat is puur een kwestie van verschil in karakter denk ik, de onderliggende gedachte zal best hetzelfde zijn!
Oh oh, hoe krijgen we dit topic ooit weer terug op AdB
?