Ik voelde ook heel erg weinig... of die kat is gewoon gevoelloos
Nouja, de kat:Bij de kat kreeg ik beetje een bang/onbehaaglijk gevoel. En ik werd een moe. Ik dacht aan een beetje oude poes die veel slaapt...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik voelde ook heel erg weinig... of die kat is gewoon gevoelloos
Nouja, de kat:
). 

Citaat:Michelle_x Laatste foto:
hé direct een heel ander paard, staat vol in het leven, een merrie? niet zo ontzettend oud tussen de 5 en de 7, heeeeel fanatiek soms te? krijg een heel druk idee en raak zelf een beetje de kluts kwijt zo haha, heb jij hier soms ook last van met haar? ze lijkt me wel heel lief, rijd je wedstrijden met haar? krijg het idee dat ze hier een voorbereiding op heeft gehad, of al een wedstrijd heeft gehad ofzo? in een binnenbak..? ze is heel vrolijk hier over? lijkt me een heerlijk fanatiek paardje!
ik heb 1 keer dat was me eerste keer buiten wedstrijd gehad en
Citaat:KimDai
Intelligent,blij paard werkt hard en heeft temperament. Geen slome. zie ik veel bereiken in wedstrijdsport. Lichamelijk gezond.
het is idd een harde werker! ze laat het niet merken als ze moe word!
ik ben benieuwt hoop wel dat we veel gaan bereiken!
is wel me doel !
vind leuk te lezen wat jullie denken
bedankt
ponyparadijs schreef:mijn oog viel meteen op foto 1
maar vindt het erg moeilijk om er over te schrijven. Krijg een heel naar gevoel bij foto 1. Moet huilen en wordt boos tegelijk. En waarom? Het meisje komt bij mij over als een jaar of 20 maar meer dan veel huilen en boos zijn krijg ik niet op geschreven. Op de 1 of andere manier heb ik het idee dat ze het heel zwaar heeft (of heeft gehad want ergens lijkt het alsof ze er niet meer is)
. Maar ik leef nog wel, over dat laatste stukje kan ik je misschien iets pb'en, want misschien komt dat ergens vandaan, wat ik liever niet open en bloot op internet zet.Julie_x schreef:Foto 1:
Bij het kijken naar deze foto krijg ik buikpijn. Ik weet niet of ze misschien maagproblemen ofzo heeft? Ver der voel ik ook angst, ik weet niet waarom, maar ik krijg het gevoel van een gejaagde ademhaling en ja gewoon angst. Verder denk ik dat ze problemen heeft met een vriendje of een ex.
Meer voel ik niet, en ik kan er ook hélemaal naast zitten. Net als Mleenbos durfde ik niet zo goed.
Het is ook de eerste keer dat ik dit doe.
WildWings schreef:Foto 1 kwam eigenlijk vrij sterk door zegmaar, maar kan zijn dat ik vanalles fout heb... dat vind ik ook het rotte aan dit doen, bij mensen wil je niemand kwetsen als je fout zit zegmaarMaargoed, foto 1:
Leuke meid, meestal vrolijk en erg spontaan. Zegt waar het op staat, neemt zichzelf niet altijd een blad voor de mond maar komt gewoon eerlijk voor haar mening uit omdat ze zeker van zichzelf is. Heeft een duidelijke, sterke persoonlijkheid heb ik het idee. Eigen willetje, eigen mening, (daardoor soms ietwat koppig/eigenwijs misschien?) staat voor wat ze vindt en is daarbij niet altijd bang om mensen te kwetsen...
Houdt van stappen en heeft volgens mij dan ook wel eens een glaasje (of meer) teveel opBeetje type feestbeest?
Pijntjes oid krijg ik ook ietwat te voelen, of nouja, geen pijn maar een vreemd gevoel in m'n keel en zeurderig gevoel in mijn buik, maar het is beide niet echt pijn hoewel ik het misschien wel zo kan opvatten?
. Ik heb vaak last van mijn keel/longen, op het moment al 2-3 maanden af en toe echt zeurderig gevoel in mijn keel inderdaad, en mijn buik heb ik op dit moment niet veel last van, of nouja, mijn urineweg/blaas zijn nog aan het zeuren. Maar voor de rest geen buikpijntjes. KimDai schreef:Foto1:
meisje heeft problemen thuis, moet proberen wat steviger in haar schoenen komen te staan, beinvloedbaar, probeer gesprekstherapie of zoek steun bij goede vrienden. Er zijn ook veel mensen die het wel goed met je voor hebben.
Nou ik heb een poging gedaan..geen idee of ik het kan.
wanneer komt er een nieuwe ronde?
Vind het wel leuk hoor ! mleenbos schreef:Okee, ik heb wat geprobeerd, maar ik denk niet dat ik het echt kanIk voelde ook heel erg weinig...of die kat is gewoon gevoelloos
Nouja, de kat:
Bij de kat kreeg ik beetje een bang/onbehaaglijk gevoel. En ik werd een moe. Ik dacht aan een beetje oude poes die veel slaapt...

Hit is thuis helemaal op zijn gemak , maar het is echt een kat met een verleden. Misschien daardoor het gevoel van bang / onbehaagelijk ? 
KimDai schreef:Foto3
poes houd niet van kinderen en wil graag rust. Wil een eigen plekje en houd niet echt van knuffels
Op z'n eigen plekkie op bed.
Hij houd niet van het verplichte knuffelen
zoals hij heet 

Al kan zoiets een kat natuurlijk erg veranderen.
Als een blikje voer of droge brok zijn smaak niet is ... word het ook gewoon niet opgegeten en blijft hij net zolang miauwen totdat hij wat anders krijgt
Maar dan ben je voorlopig ook nog niet van hem af
Ondertussen is die kamer van mijn ouders geworden , maar Hit woont daar nog steeds
mijn speciale ventje
Michelle_x schreef:Foto 2
zo, 'k raak gelijk geëmotioneerd bij het zien van deze foto, en mijn eerste in druk is dat het paard overleden is, hij was/is nog niet heel oud, 17? 15? een heerlijk braaf beest lijkt 't me, maar soms wat slecht gehumeurd? is er iets gebeurd want zodra ik naar de foto kijkt wordt ik ontzettend verdrietig, 'k moet zelfs bíjna huilen en een raar gevoel in mijn buik wat ik niet kan plaatsen.

KimDai schreef:Foto2
paard is verveeld en gaat vaak in protest, luister naar wat hij te vertellen heeft..mogelijk pijn in rug.
.

TeeGee schreef:Nieuwe ronde is oke.
Rock open jij de nieuwe?