runningkawa schreef:Moniek, hier staan 2 grote etterbakken, samen bij elkaar
Het paard van mijn vriendin is op meerdere plaatsen weg gekeken, mocht niet bij andere enz enz.
Van kawa is ook regelmatig gezegt dat hij de boel op stelte zette, is ook nog nooit een groep geweest waar hij niet de baas in was.
Toch gaat dat goed samen hoor
Nee niet op 20 x 20, dat is te klein, maar 20 x 40 voor tijdelijk wel
prima als het gaat maar bij mij is het minder goed afgelopen.
een behoorlijke gapende wond waardoor zijn pezen bloot lagen gelukkig geen blijvende schaden maar had niet veel gescheeld.
een ander paard heeft hij zo hard getrapt en gebeten die heeft 12 weken op rust gestaan.
ijzers eraf etc etc
Ik neem geen risico meer met hem,ik kan het aard van het beestje nu eenmaal niet veranderen .
heb echt mijn best gedaan maar het gaat gewoon niet.
Nu gaat het goed en hij doet he prima waarom zal ik het dan anders doen?
if it aint broke dont try to fix it.

. Woonde je maar hier in de buurt, dan zou 'ie zo bij mijn paard mogen komen staan, wat mij betreft. Ik heb zelf ooit een lieve, jonge Shetlander gehad die ook zo onderdanig, lief en sociaal was. Werd in het begin ook weggetrapt, hij was echt het uitschot, maar dat kwam vrij snel goed. Pfff, ik voelde me vreselijk in die tijd. Je wilt dat je paard gelukkig is en vriendjes heeft. Mijn paard staat in een fijne kudde, kan me niet voorstellen dat jouw paard daar niet in zou passen als ze gewend zouden zijn aan elkaar.