klavertje_4 schreef:1 Miljoen??? Gelijk en nog voor veel minder ook.
ik zou dat echt niet kunnen! dan maar wat minder leven, maar m'n paard zal me alles zijn als ik er 1 had!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
klavertje_4 schreef:1 Miljoen??? Gelijk en nog voor veel minder ook.
Charos schreef:Nou nee Dirkje, ik heb liever mijn paard dan een miljoen.
wjerdo schreef:Uh, ja zou hem weg doen. Voor een milioen ja zeker, strik der om heen en ik breng hem zelfs nog weg.
Hoewel.. ik laatst wel een bod van boven de 10.000 euro heb afgeslagen voor mijn bijna 4 jarige
Flor schreef:@Dirkje - Ga er voor het gemak even van uit dat iemand die een paard kan betalen ook voor z'n eigen eten kan zorgen enzo, ja? Anders zou iemand ook geen paard hebben. Nou, dan kan iemand toch wel liever z'n eigen paard hebben dan een miljoen? Geld is ook maar betrekkelijk. Als je verder gewoon kan leven, dan heb je een miljoen helemaal niet nodig.
Ik weet het trouwens zelf niet. Sowieso heb ik de keuze niet: officieel is het paard van mijn vader en als die er een miljoen voor krijgt zou hij het nog best kunnen doen. Word ik niet blij van, maar ja. Ik weet het niet, ik ben altijd tegen dat soort dingen, dus ik denk dat ik het niet zou doen. Maar zeker weten doe ik het niet.
Dirkje25 schreef:Ga toch weg man/vrouw weet je wel met hoeveel nullen je dat schrijft.
Flor schreef:@Dirkje - Ga er voor het gemak even van uit dat iemand die een paard kan betalen ook voor z'n eigen eten kan zorgen enzo, ja? Anders zou iemand ook geen paard hebben. Nou, dan kan iemand toch wel liever z'n eigen paard hebben dan een miljoen? Geld is ook maar betrekkelijk. Als je verder gewoon kan leven, dan heb je een miljoen helemaal niet nodig.
Ik weet het trouwens zelf niet. Sowieso heb ik de keuze niet: officieel is het paard van mijn vader en als die er een miljoen voor krijgt zou hij het nog best kunnen doen. Word ik niet blij van, maar ja. Ik weet het niet, ik ben altijd tegen dat soort dingen, dus ik denk dat ik het niet zou doen. Maar zeker weten doe ik het niet.
gipsyboy schreef:geld maakt niet gelukkig.
de spullen (of in dit geval de dieren wel)
mijn paard is niet te koop NOOIT, je verkoopt je kind toch ook niet??!!!?
als ik nou vraag:
degene die een kind hebben zouden die hun kind kunnen verkopen voor dit bedrag????
gipsyboy schreef:kijk okey dat vind jij.
ik heb zelf geen kind lochisch (16)
maar mijn paard is net als een kind bij mij hoor.
als mijn paard dood zou gaan vind ik dat net zo erg als dat me moeder dood zou gaan