Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ymke schreef:Ik begrijp dus dat het dierlijk bloed is geweest?
Teuntje111 schreef:Ymke schreef:Ik begrijp dus dat het dierlijk bloed is geweest?
Nee, dat zeg ik niet, maar ALS het van een dier is geweest, kan ik helaas niet zeggen wat voor dier het PRECIES is geweest.
NehnaDagmar schreef:Als jullie stal niet de enige stal waar het gebeurd is, dan kan het IMO toch niet die overleden boer zijn?
katiavl schreef:Het lab kan dat toch zien aan de morfologie van de erytrocyten? Of gaat dat niet bij een swab. Want zoveel weet ik daar niet van
windhond schreef:Is dit weleens op meerdere stallen gebeurd dan?
Faelivrin schreef:Teuntje, als het nou mensenbloed is, gaat de politie er dan wat mee doen?
Zazoo schreef:lolaaatjuhh schreef:kan iemand even het hele verhaal samenvatten??
eerst was er de post van de TS, toen begon men over of geesten dit wel of niet gedaan konden hebben, en nu gaat het blijkbaar over bollen? misschien moet iedereen die liever over geesten praat (al dan niet gerelateerd aan dit verhaal) gezellig in een ander topic gaan ouwehoeren? dit gaat nergens meer over en vind het banketstaaf voor de TS en anderen die zoiets hebben meegemaakt.
LilianR schreef:Omdat het l*llen van de bokkers zo snel gaat, dat het bijna niet bij te houden is, haha. Mensen, blijf even on-topic en houd toch op over die geesten zolang het niet zeker is dat het de geest vd boer is.
Edit: Ge-temt is er ook niet, of ik moet er overheen gelezen hebben, zou best kunnen, het is totaal on-overzichtelijk met al die bagger ertussen.