Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Otje_Elliot schreef:maar nu krijg ik dus geen zadelverzekering voor elkaar
is het iemand toch gelukt en zo ja, waar?
Liins schreef:Bij mij liggen de zadels (opmaat gemaakt daaleman en springzadel van merk JC volgens mij?) open en bloot in de stal, iedereen kan erbij. Paarden staan particulier en als er mensen het erf op komen en honden zijn wakker slaan die direct alarm. Maar vind het wel een naar idee als ik dit allemaal lees
Citaat:Zadels gestolen bij Stal Eurocommerce
In de nacht van zondag 15 op maandag 16 april zijn bij Stal Eurocommerce in Lochem veertien dure springzadels en tien bijbehorende singels gestolen.
Een schadepost van tussen de 35.000 en 40.000 euro, waarvoor Eurocommerce niet verzekerd was aangezien er geen alarminstallatie aanwezig is. Van collegaruiters heeft Eurocommerce zadels kunnen lenen, zodat het trainen van de paarden gewoon doorgaat.
Revanches schreef:Dat verbaasde mij ook!
Ze zijn zelfs niet eens verzekerd!
Jeannine schreef:Bij ons op stal zijn zondagavond ook 5 zadels gestolen. Ze zijn wel raar te werk gegaan. Ze hebben zelfs de dekjes eronderuit gehaald en netjes terug gehangen. Ik heb net 2 weken een nieuw stubben zadel, en godzijdank hing ie er nog. Ze hebben zadels uit een kast gehaald, waar de helft van de manege niet eens het bestaan van af weet. (een vage deur in de muur) Je zou bijna denken dat het bekenden zijn geweest. Of zeker weten al een tijdje rondgenuffeld hebben.
dierfysio schreef:ik las een paar posts terug iets over een aangehouden vrachtwagen met zadels, onderweg naar Polen.
is daar al meer nieuws over? ik had ook al vorig jaar ofzo gehoord dat de zadels naar het Oostblok gingen. geen idee wat ze daar met zoveel zadels moeten trouwens...
Nouks schreef:Ze hebben naar het schijnt een Poolse vrachtwagen aangehouden in Duitsland, deze kwam vanuit Nederland en was opweg naar Polen, had voor 60.000 euro aan zadels bij zich! Is in beslag genomen.