Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
phannie schreef:Pellie schreef:hmm ja dat draaien doe ik ook nog te vaak, en dan kraakt het 'lekker' in mijn wervelkolom
ik heb de vlas nu van
ecobodem, en dan de Ecolit maar dit is niet het juiste spul voor hier. Eén van de 2 paarden blijft spitten, ook als het al viezer is, en haalt zo de stank weer naar boven van de amoniak.
de box ernaast is een mengsel van rapsodie en vlas, en dat is nu een stevig bedje geworden.
dus als je rapsodie met vlas meng dan krijg je een stevigere bodem? ik heb ook zon woelwater in 1 vd boxen, de andere 3 paarden gaat goed op vlas.
PhiaBink; thanks, ik ga kijken of ik dat nummer kan bestellen
Pellie schreef:ik heb de leverancier uit friesland langs gehad voor advies en ze hebben 15 baal ecolit meegenomen. dit was 6,26 de baal.
het verschil tussen ecolit en linostar was volgens mij de toevoegsel waardoor het nog beter de geur van ammoniak tegen gaat.
phannie schreef:ik betaal 4,75 per baal incl btw en brengen, ik heb merkloos en ben zeer tevreden. ze halen ook gratis mn mest op.
Pellie schreef:omgerekend is jouw linostar nu .... de baal? ik moet me nu registreren op de site om te kijken wat het kost
Pellie schreef:gam krijgt momenteel kleefkruid kruiden, dit is een natuurlijke sand clear en er komt erg veel vlas met zijn mest mee naar buiten. ik moet maar stoppen met de ecolit geloof ik.
Rieja schreef:Ik betaal 5,50 per baal als ik ze ´per stuk´ haal. eerder lieten wij ook wel pallets vol komen, maar ik heb maar 1 paard op vlas, en toen de muizen eenmaal die berg vlas ontdekt hadden....werd dat één grote bende. Ze maakten gaten in de zakken, trokken alles eruit en bouwden er complete nesten in (en dan lekker voortplanten maar)...dus dat was geen succes.
Nu zorg ik dat ik altijd maar een paar baaltjes heb staan. Maar ik vind het wel prijzig zo, een strostal kost minder dan de helft per week!