Paarden die in 2026 beleerd gaan worden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:37

Oh furst, ik herken de struggles wel hoor. Probeer toch bij haar te blijven en niet te veel in je hoofd te geen zitten. Hou het gevoel vast wat je had toen jullie zo goed afsloten! Die bovenlijn is inderdaad niet gek na veulentjes. Probeer haar in het grondwerk wat de rug te laten bollen en er goed op letten dat ze genoeg eiwitten binnen krijgt.
Uit elke post spreekt hoe gek je bent op je paard, blijf geloven in jezelf en haar en jullie als combinatie.

Boedjang, je bent wel echt heel rot neergekomen dan. Hopelijk zit je er toch snel weer op hoor.

Setteli wat doet Fellow het knap! Fijne bijrijdster ook. Hoe lang is hij nu weggeweest voor het inrijden?

Mijn kind verliest echt heel veel haar dus ik ben vooral haar anti-jeuk en krabservice momenteel.

Furst

Re: Paarden die in 2026 beleerd gaan worden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:40

Wat een lieve woorden! Die doen goed! Vandaag mag ze er goed over nadenken en ga ik haar knuffelen. Ze is zo lief! Gisteren heeft ze mijn bijrijder ook geholpen. Of ja, ex bijrijder. Die had het wat lastig met iets en dan gingen ae knuffelen. Heerlijk!

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:52

Dank je Dee_Es. Ja ze rijdt echt heel fijn. Meisje van 14 jaar. Ze zit hem absoluut niet in de weg en rijdt lekker rond met hem. Hij is 6 weken weg geweest. Dus effectief pas 5 weken onder het zadel.

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:01

noukie12 schreef:
Sem lijkt ook al zo groot! Hoe groot is Sem? Tosh is gewoon 2,5 cm gegroeid! Spurt gemaakt.

Ja he! Hij is afgelopen zomer gemeten op 1,61. Ik heb hem gekocht met 1.58 in december '24. Zou zeker kunnen dat er weer wat bij is.
Maar dat hij groot lijkt heeft ook vooral te maken met dat ik niet zo groot ben haha. Dus hij lijkt altijd groot vanuit mijn (foto)perspectief :+

-

anvt_xx, fijn dat je weer op pad kan samen!

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:48

Fust mentaal gaat goed gelukkig. Krijg veel visite en diertjes worden verzorgd . Wond geneest ook goed. Al met al onder deze omstandigheden kon het slechter gaan
Lekker dat verharen he En fijn eigen tempo allemaal hoor

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:44

Hier was het vandaag weer vliegen :') hij had sinds vorige zondag niet echt meer iets gedaan door slecht weer en moeilijke planning op school.

Vandaag dan lekker zonnetje en wind. Recept voor heftige jonge paarden dus.

Ik had hem aan de longe, de ene kant ging best oke. Wel een paar uitvliegers maar ze escaleerden niet.

Maar dan zette ik hem op de rechterhand :') wat zal ik zeggen, dat ging iets minder :+

Vanaf ik galop vroeg trok hij zich los naar de hoek van de baan en als ik aan die kant bleef trok hij zich los naar de andere hoek van de baan.

Dus dan mocht die even los wat galopperen, ik dacht dan kan hij even zijn ei kwijt. Daarna weer gepakt en weer van hetzelfde.

Toch uiteindelijk doorgezet tot hij normaal kon galopperen. Dit is echt een slechte gewoonte van hem. En hij krijgt dit meer als hij even stilgestaan heeft.

Daarba wel heel lang uitgestaptwant hij was flink moe. Maar hij heeft het ook wel gewoon aan zichzelf te danken dan.

Eventjes kleine boos hier haha

Haf_Woezel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:15

Hier vandaag jarig, paardjes op de wei gedropt
En dan ging ik dat vieren in Kramer Aken :)

anvt_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:42

Gelukkig dat de wond goed geneest Boedjang. Fijn dat er ook wat afleiding door visite is. :)

Haf_woezel gefeliciteerd met je verjaardag !

Mooi roze is niet lelijk toch :D Eerste keer met de barebackpad en singel een rondje gaan fietsen. Tractors , motors en een paar vrachtwagens die dichtbij moesten passeren. Gelukkig is hij heel cool. Enkel even schrik moment door een paar schapen en op dat moment een kortbij passerende vrachtwagen , dat waren even teveel prikkels. Verder grote blij met hoe het gegaan is vandaag :D
Afbeelding
Afbeelding

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:46

Wat een knappe man antv_xx
En waidida, goed afgesloten ook