Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat niks uitmaakt, als het maar gezond is en alles goed mag gaan
en nu hopen dat het ook lekker wat op mag leveren!!

en superlief dat er zoveel mensen iets aanbieden!
dat wordt weer even doorbuffelen, maar it’s all worth it als het betekent dat de paarden gezond en gelukkig zijn
Gelukkig hoef ik alleen de onderdelen te betalen en dus geen arbeidsuren, dat scheelt een hele boel 
alsof ze denkt : huh ooohhhh ben ik dit
Cheytjuh schreef:Zo grappig hoe ze zich als haar dekentje af heeft altijd eerst 5 minuten uitgebreid staat te bewonderenalsof ze denkt : huh ooohhhh ben ik dit
Maar het is nog steeds een enorme rollercoaster en de echte klap lijkt nu gewoon er in te hakken, ben supermoe, maar werk en de paarden wachten wel elke dag op je dus het is op dit moment vooral: kop omhoog, borst vooruit en doorgaan.
en alle steun (mocht ik op dit moment vergeten je te antwoorden als je een pb hebt gedaan: sorry! Ik probeer iedereen netjes te antwoorden, maar het schiet er soms even bij in)
en het komt zeker in golfbewegingen met soms ‘onmeunige’ (zoals we hier zeggen) golven en soms wat mindere golven. Ach uiteindelijk komen we er wel weer doorheen, ik moet mezelf vooral ook gewoon de tijd gunnen en accepteren dat ik ook af en toe gewoon mag ‘crashen’ 
het gaat supergoed met haar, tot op heden geen koorts ontwikkeld gelukkig en we zijn inmiddels alweer bijna 2 weken onderweg
ga zo hard duimen dat haar longen volgende week er flink verbeterd uitzien op de röntgen
komtie ook wel weer doorheen