Maar ze heeft strikte box rust, en als ze echt naar buiten wil maak ik een doolhof voor haar op het harde, met snuffelmatten en zoekspelletjes erin

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
savieralover schreef:Pfoe wat zal jij geschrokken zijn! Beterschap!
Aan de hand van dit topic ben ik zelf ook eens aan het omdenken geslagen. Mijn paard is een schat van een dier maar explodeerd ook wel eens ansich niet erg in de paddock maar bij de hoefsmid toch wel fijn als we zijn ijzers weer enigsinds normaal er onder kunnen zetten(heeft ie nu sinds de paar maanden ivm peesblessuren dus we gaan er ook niet meer vanaf komen)
Dus vandaag kwam de hoefsmid en heb ik mijn zakken vol gepropt met wortels. Werkte erg goed. Moment dat meneer een stukje wortel in zicht had viel alles om hem heen weg en was er alleen nog de wortelheb nu zo iets van ach als het werkt en we dit gewoon uit kunnen bouwen naar minder wortel en de relatie hoefsmid =wortels = dus heel leuk word vind ik het gezegend. Tis overigens niet dat we hiervoor niet normaal de hoefsmid konden laten komen hoor maar voorheen hadden we geen ijzers dus duurde het allemaal een stuk minder lang en die ijzers er onder timmeren en je been nog langer kwijt zijn is toch wel een beetje spannend