Fransje YEAH!!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Had je er toch nog iets van kunnen maken?
Je hebt in de binnenbak gereden.
Had niet anders verwacht dan dat ze er relaxed onder bleef.
Mooi paard heb je. Ik snap dat je even een stap terug zet. Schrikken mag, dat kan je niet vermijden, maar die rodeoshow die er dan op volgt, willen we liefst niet.
), maandag moet ik weer verband wisselen en de ontsteking draineren en dan komt die eind volgende week weer. Er zou dan een gips omheen moeten.

Maar het is voor een goed doel...gelukkig blijft Cookie er zo goed onder!
Miep werd bij haar 4 maanden stalrust heel blij van uren poetsen en kroelen, en heb toen ook maar paardenmassage-technieken geleerd en die uitgebreid op haar geoefend, wie weet kun jij daar ook iets mee? Alle beetjes entertainment en afwisseling helpen...
Gisteravond in het donker op het erf met haar gewandeld met voor het eerst in beweging een zadel op, vond ze alleen maar reuze gezellig
En maandagmiddag gaat ze naar het beleeradres, ben zo benieuwd hoe ze het gaat doen!

)

Benieuwd hoe ze het gaat doen
Hoe pakken ze het aan op het beleeradres? Hoevaak in de week trainen ze daar? En dan altijd erop?

In februari of maart (afhankelijk van het weer etc.) ga ik op zoek naar een zadel en dan kunnen we echt aan de slag. Onze bak is gelukkig altijd goed te rijden, maar hij staat zonder deken en hij zit 9 v/d 10 keer onder de blubber dus dan kan ik er toch geen zadel op leggen
Hij ligt/rolt graag in de modder

Heerlijk dier!! 
maar neem aan dat ze wel zo goed als elke dag even aan het werk gaan, ze komen wel los maar niet heel veel dus moeten ook wel gewoon beweging hebben. We gaan het zien morgen!

Maar als Cookie echt zoveel pijn heeft blijft ze misschien ook wel graag ergens waar ze niet veel hoeft te lopen. Gelukkig gaat het nu zoals de dierenarts het verwacht.

)
Maar wel een verschil ja

Zit er nou een dak kort boven je hoofd? Vind je dat niet spannend? Ik ben dan altijd bang dat ik mijn kop stoot 
Maar hij is zeker goed bijgetrokken!
Binnen een minuut stond ze zonder gedoe op de trailer, stond braaf stil onderweg, was rustig met uitladen (ging wel op haar neus toen ze zich verstapte op de klep, arme ziel
ze had het zo druk met kijken waar ze nou weer was...gelukkig geen verwonding te zien, lang leve de springschoenen!), en buiten wat gedraai op stal wanneer ze mij zag stond ze ook rustig op stal daar
dappere meid!! Stond ook op de gang daar op haar gemakje met bescherming afdoen, heerlijk beest
Ze had ook nog eens aardig wat bekijks en kreeg positief commentaar, had ik al gezegd dat ik trots ben? 

Maar ik mis haar nu al

MirandaFuego schreef:Fransje, wat braaf!
Het enige wat me opvalt is dat je haar niet om laat kijken naar wat daar op haar rug gebeurt, is dat bewust?
Pas toen de Fjord los kwam ging ze mee doen.