Is 2cm diep en verder zie je er weinig aan. T is dat ik het zag zeg maar
Dancer
Geplaatst: 01-04-20 16:28
Jeetje, sterkte! Helaas hetzelfde meegemaakt bij ellebooggewricht, leek ook alleen maar een snee maar helaas ook einde oefening. Hopelijk gaat het met Kaatje positief verlopen. Ga voor je duimen.
ikke
Geplaatst: 01-04-20 17:05
MarjanB schreef:
Ff korte reactie
Bedankt voor de steun!
Is 2cm diep en verder zie je er weinig aan. T is dat ik het zag zeg maar
Dikke knuffel voor je. Doe voorzichtig met d'r want ze is toch echt te leuk om te moeten laten gaan.
Been is erg dik en wat warm. Temp goed en DA is vanmorgen weer geweest. AB in ader en in spier gespoten. Mogen zelfde recept. Ze was voorzichtig positief omdat ze wel durft te belasten. Mag gelukkig toch wel wat aan de hand stappen in de hoop dat dat ook helpt tegen de zwelling.
Ik ben blij dat het ietsjes gunstiger is geworden. duim nog steeds!
MarjanB
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-20 11:54
DA is positief zwelling sprong is naar beneden gezakt en wordt zelf dunner. Nu 3 dagen zelf in de spier spuiten en dan verder kijken. Moet dr wel blijven temperaturen.
Het gaat beter been wordt dunner en loopt nog steeds goed. Ze is alleen enorm stijf en andere benen ook wat dikker door op stal staan. Net dus maar even wat verder gewandeld. Morgen en maandag nog antibiotica.
Fijn dat het beter gaat! En de stalbenen van de andere benen dat komt wel weer goed als je weer mag bewegen. Belangrijkste is dat dit been niet dikker wordt en gaat ontsteken! Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af. Je was zo lekker op weg! Dat is het jammere aan paarden...aan de ene kant zulke stoere en sterke dieren, aan de andere kant zo verschrikkelijk kwetsbaar dat het eng is.