Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb hem nog gevraagd of het ook te maken zou kunnen hebben met zijn weerstand. Het snelle neervallen en nu die pijn... Dat zou kunnen, maar het hoeft er niet mee te maken te hebben. Het kan ook te maken hebben met zijn pijngrens of iets wat tijdens de operatie een beetje klem heeft gezeten ofzo...

Het is zo'n lief ding 

. Gelukkig heeft hij een lekker grote stal van 5x8 ongeveer, dus hij kan er wel wat in rond scharrelen (dus genoeg beweging ivm mogelijke zwelling)...

!                                                         
 ) mijn veearts vertelde me dat het hele nog vruchtbaar zijn een fabeltje is...

Lou vermaakt zich overigens prima zo en is blij dat hij zijn ei kwijt kan 
 Verder voelt hij zich wel oké en vertoont hij geen pijn tekenen ofzo. Ik denk dat het door de luzerne komt, ik had gisteren wat meer gegeven, mss toch geen goed idee voor hem. Er zit een klein beetje zand in zijn mest (voor de zekerheid ook maar even gecontroleerd) dus voor de zekerheid nog maar eens een kuurtje zand weg geven...

maar ze moest na ongeveer 8 dagen wel afnemen, dus ik houd het mee in de gaten 

Steffi4 schreef:Ben vooral een stille meelezer maar hoe meer foto’s ik van jouw gezicht zie hoe “bekender” je me voor komt. Als ik me niet vergis woon je (nu) in Wuustwezel toch? Ben je daar in het middelbaar ook naar school gegaan? Ik ben zelf opgegroeid in Wuustwezel, ben ondertussen verhuisd maar mijn verzorg paard is een dikke twee weken geleden verhuist van Brecht naar Wuustwezel, super leuk om daar terug te komen! Ik woon nu in Merksem en voordien echt in Antwerpen stad, dus kan “den boeren buiten” erg waarderen!![]()
Hopelijk zijn ze allebei snel helemaal opgeknapt!
 , nu ben ik wel heel benieuwd wie jij bent 

dat monster heeft wel zijn voerbak gesloopt vannacht 

hahahahahahaha                                                         
 Een klein deel blijft wel modderig hoor, daar kan je met weer als dit gewoon niet tegenop volgens mij