Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja heeft inderdaad tijd nodig maar hij moet de eerste 2-3 jaar toch nog niks

Hij begon me toch een potje macho uit te hangen, kleine draak. Hij laat zich voorlopig wel nog goed corrigeren en hij is natuurlijk al 11 dagen niet meer buiten geweest dus ik kan me best voorstellen dat er een hoop opgekropte energie vrij moet. Denk dus wel dat dit beter zal gaan hoe vaker we gaan wandelen
En zijn vriendje stond natuurlijk op hem te roepen van de andere kant dus dan ben je al eens wat sneller afgeleid.
We gingen een eindje rijden in het bos, vlakbij een wei met paarden. En hij moest even op de trailer wachten zodat wij dus uit de auto konden stappen en hij begon zich toch aan te stellen naar die andere paarden toe pffff. En hup hij ging zo onderuit, daar lag hij dan. En niet willen opstaan
. Gelukkig was alleen zijn ego gedeukt... Granoek schreef:Ooit beland ik in een instelling en dan is het de schuld van die pony's van mij.

Captain schreef:Die sokken zijn zo herkenbaar...
Heb je ze al geknipt?
Ik heb na anderhalve week nog steeds een blaar op mijn vinger van het knippen die ook niet dicht gaat haha!