Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ja, doe je niks aan. Het is en blijft een jurysport. En onze PK's kunnen ook last hebben van zenuwen en spanning.
Ik moet haar nog veel meer voorwaarts rijden, niet harder, maar scherper en vlugger in het achterbeen. Ze kon zien dat het paard gewend was begrensd te worden aan de voorkant, reageert voor snel op hulpen, achter te traag. Moet nu echt leren dat ze op het been iedere keer op de juiste manier naar voren reageert.
)
Denk dat je het niet moet zoeken in het grote vooruit willen, maar in het kleine snelle reageren op je been. Korte kleine beenhulp, even kans geven te reageren, bij geen reactie gelijk duidelijk herhalen. Net zo lang tot het kwartje valt en je met kleine beenhulpen veel meer kan gaan activeren. Ben ik nu ook mee bezig. Als je meer impuls hebt kan je ook veel makkelijker de voorkant korter nemen zonder dat hij strakker wordt. En denk dat je dan ook makkelijker kan gaat zitten, hij valt nu te veel uit elkaar om lekker te kunnen zitten.
Mrijn schreef:Oh gaaf, daar zat ik op te wachten!
EDIT: ben naturlijk meteen gaan kijken (mag best in mijn lunchpauze), maar ik zie zo snel niets staan. Of zijn er nieuwe ledenvideo's? Daar heb ik nog niet gekeken.
MarliesR schreef:Ah ik hoopte ook al op de nieuwe "Rien video's". Maar die zullen vast binnenkort ook nog wel komen.
Het zou wel handiger zijn wanneer je duidelijker kan zien wat eventuele nieuwe content is en wat niet. De video's vanuit de methode/met Rien zelf dat gaat nog wel. Maar de ledenvideo's en antwoorden op vragen etc. is een stuk minder overzichtelijk. En zeker met die ledenvideo's met die inie minie pijltjes waarmee je dan tussen de video's heen en weer gaat... Het zou al helpen als er bijvoorbeeld een "geplaatste datum" oid onder zou staan. Nog mooier misschien wanneer je die ook kan "afvinken" als gekeken.