Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flowery schreef:Het lijkt mij ook leuk een filmpje te zien wat Koen doet als groom op een wedstrijd, welke taken hij allemaal heeft
__Nynke schreef:Wat zijn trouwens de selectie wedstrijden voor het EK U25? Ik denk dat dat wel een doel is voor jou dit jaar? Ik hoop iig dat je in het team komt, want ik gun het je enorm!
Jiill_ schreef:vur schreef:Ha, Vorden ligt niet in het noorden van het land. Dat lijkt voor Brabanders misschien zo, maar het ligt toch echt in het oosten.
Best moeilijk hoor om het goed te doen
Dee_Es schreef:Pittige planning zeg. Enzos op niveau houden zou dus echt niet mogelijk zijn als je hem niet mee zou nemen als trainingspaard (en het is natuurlijk heel handig als hij alvast went aan het reizen en de entourage op grote wedstrijden).
Leuke vlog weer hoor
Jotoma schreef:Leuke vlog, heel interessant! Maak je altijd een planning per half jaar of maak je juist een jaarplanning? Bedenk je dit zelf of word je hierin begeleid?
Heel veel succes in Mannheim!
spottedponie schreef:ik moet ook nog wat filmpjes kijken, het motiveert mij enorm om zelf beter te gaan rijden!![]()
vanavond dus lekker met de iPad op schoot!