Qua dekjes heb ik vaak full dressuur. Vaak wel iets te lang maarja cob is te klein.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xApple schreef:Hier nog steeds ziek.. Ben er heeeelemaal klaar mee![]()
Qua dekjes heb ik vaak full dressuur. Vaak wel iets te lang maarja cob is te klein.

snel beter worden dames!
Tyrcanol schreef:Waar heb je dat oornetje eigenlijk nog vandaan getoverd?
Die van mij past geen oornetjes
Hij heeft zulke kleine oortjes, dat is gewoon niet te vinden.
Best spannend, maar het wordt waarschijnlijk niks
ukkiepuk schreef:Na een jaar ponyloos geweest te zijn, heb ik nu een Welsh sec. B merrie (ong. 1.34m) op proef, eind van de maand beslissen we of ze blijft.

Cabelona schreef:wat een leuk kleurtje heeft bambi. Hoe oud is hij?
schimmeltje!kwii schreef:Wow Bambi is wel een heel stuk groter als Roza dan!
Mochten ze ooit bij elkaar komen te staan, zit er toch wel een verschil in. Tis wel echt een leukerd hoor.
Veel succes met je wedstrijd Eline.
En ukkepuk waarom gaat die terug, toch niet helemaal wat je verwachtte?
ze is inderdaad een geweldige pony!
Kimley schreef:Cabelona schreef:wat een leuk kleurtje heeft bambi. Hoe oud is hij?
Het is een merrie![]()
Bambi is 1.5schimmeltje!
kwii schreef:Wow Bambi is wel een heel stuk groter als Roza dan!
Mochten ze ooit bij elkaar komen te staan, zit er toch wel een verschil in. Tis wel echt een leukerd hoor.
Veel succes met je wedstrijd Eline.
En ukkepuk waarom gaat die terug, toch niet helemaal wat je verwachtte?
Haha ja. Volgens de handelaar zou ze a pony zijn. Moeder was ook maar 1.22 ongeveer. Maargoed we zien wel waar het schip strandze is inderdaad een geweldige pony!
Zou gezellig zijn als ze bij elkaar kwamen ze staan kwii
In de film is het namelijk een mannetje

Eline91 schreef:Tyrcanol schreef:Waar heb je dat oornetje eigenlijk nog vandaan getoverd?
Die van mij past geen oornetjes
Ik koop oornetjes in maat pony en naai de oren in zodat ze passenHij heeft zulke kleine oortjes, dat is gewoon niet te vinden.
Geniet van je bosrit Tyrcanol!
Ik heb morgen mijn allereerste wedstrijd met MagicBest spannend, maar het wordt waarschijnlijk niks
![]()
Straks de kar gaan schoonmaken en de pony vlechten, zodat we toch punten krijgen voor verzorging
magicmist schreef:welkom!!!