Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ElineS schreef:Hihi, mijn zadel was ook duurder dan het paard. Paard gekocht met zadel erbij.. Zonder zadel had ik de prijs die werd gevraagd nooit betaald voor mijn dravertje.
Yess schreef:Ik heb een aantal jaar paarden gereden voor een trainingsstal. Daar maak je ook een hoop mee. Bijvoorbeeld: we hadden een brave maar groene ruin te koop met een iets korte hals. Kijkers ervoor, maar die wilden hem niet vanwege zijn korte hals. Ze was namelijk bezorgd of hij wel gras kon eten.. wat denk je dan? Dat we het altijd geplukt hebben en op een krukje hebben neergelegd? Heel bijzonder
Percy schreef:Daar had ik niet moeilijk over gedaan. Meenemen en een ander gelukkig mee maken.
Zit hier nu met een verhaal van de koper die liet keuren maar het paard voor een schijntje wilde hebben. Niet mee akkoord maar ondertussen. Verhaal staat bij TAO.

Picasso schreef:Benfan schreef:
had ik ook gedaan, verkopen, weg geven aan een goed doel, aan vrienden, aan familie, stalgenootjes.
Of inruilen bij aankoop van nieuw zadel
Percy schreef:Daar had ik niet moeilijk over gedaan. Meenemen en een ander gelukkig mee maken.
Zit hier nu met een verhaal van de koper die liet keuren maar het paard voor een schijntje wilde hebben. Niet mee akkoord maar ondertussen. Verhaal staat bij TAO.
Ik heb na wat bakkeleien met de kliniek er nooit meer wat van gehoord..
Verder helemaal niets, letterlijk alleen die paar cijfers. Geen aanhef, niet waar het over gaat, geen naam, niks. Vermoed sterk dat het dus als bod bedoeld is, anders heeft iemand een fout telefoonnr gebruikt maar dat zou wel weer heel toevallig zijn. Maar nog buiten de totale belachelijkheid van het bedrag, wie stuurt nou alleen maar dat, zonder enige uitleg
haffylover schreef:Zeg dames en heren maar denk eigenlijk voornamelijk dames.
Ik heb momentueel een advertentie staan van een veulen wat ik voor iemand te koop aanbied.
En ik ben echt geschokt van sommige PB/mailtjes die ik krijg via bokt en marktplaats.
Sommige zijn echt niet serieus en sommige hebben echt een gebrek aan fatsoen.
En dan is het mailtje niet gevuld met meer dan de zin "mag ik het telefoon nummer van eigenaar" of andere rare dingen.
Dacht dat het aan mij lag. De gene waar voor bemiddel krijgt overigens ten alle tijden de berichten van mogelijke kopers maar ook van mij te lezen.
Heb hier eigenlijk altijd stil mee gelezen maar soms moet echt lachen en soms valt me mond echt open van lef van mensen
0000 schreef:Ik heb momenteel een superleuk jong dressuurpaard te koop staan. Mooie afstamming, knap gebouwd, al wat wedstrijdervaring, gewoon echt een leuk paard met best potentie voor de hogere sport. Staat erop voor een vp van tussen de 5/6000, vrij normaal geloof ik in vergelijking met wat ik nog meer te koop zie staan. Bieden op marktplaats staat uit want van de tien bieders zijn er negen totaal niet serieus, bieden absurd laag of zijn jonge grietjes.
Krijg ik vanmorgen een sms van een onbekend nummer met als inhoud.....2500.Verder helemaal niets, letterlijk alleen die paar cijfers. Geen aanhef, niet waar het over gaat, geen naam, niks. Vermoed sterk dat het dus als bod bedoeld is, anders heeft iemand een fout telefoonnr gebruikt maar dat zou wel weer heel toevallig zijn. Maar nog buiten de totale belachelijkheid van het bedrag, wie stuurt nou alleen maar dat, zonder enige uitleg
0000 schreef:Ooh ik heb vandaag zoveel bedacht om terug te sms-en....Heb er bv ook nog een zadel op staan dus wilde eerst al terug sturen 'is goed hoor, ophalen of verzenden', maar ach, je schiet er uiteindelijk zo weinig mee op. Duurde wel even voor t kwartje viel vanmorgen waar het (waarschijnlijk dan toch want zeker weten doe ik het nog steeds niet natuurlijk) over ging
Musiess schreef:misschien was zij het niet eens met de verkoop van de pony. Raar hoor
was die zo aanhalig en bezittrig over hem deed dat ik helemaal niet kon beoordelen of ikzelf een klik met hem zou kunnen krijgen.Die pony is dan ook nog helemaal op de [nog steeds]eigenaresse geconcentreerd.Zo iemand is er duidelijk nog niet klaar voor haar pony te verkopen.Maar als ik er een urenlange reis voor gemaakt heb dan is dat wel verloren tijd.