Britta31 schreef:Britta.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Salora schreef:Hallo,
Ik vind de naam van mijn tinker echt vreselijk. En ben op zoek naar iets anders. Ik hoop dat jullie me willem helpen.
Ze is een merrie. 5 jaar. Effen zwart met brede bles. Ontzettend lief maar onzeker dier.
Ik dacht zelf aan arwen van lord of the rings. Maar gezien ze erg grof is voor een elf past het niet geheel. En mn andere 2 meidem hebben een gewone naam.
Het moet iig iets zijn met 2 klanken.
Quebelle schreef:Salora schreef:Hallo,
Ik vind de naam van mijn tinker echt vreselijk. En ben op zoek naar iets anders. Ik hoop dat jullie me willem helpen.
Ze is een merrie. 5 jaar. Effen zwart met brede bles. Ontzettend lief maar onzeker dier.
Ik dacht zelf aan arwen van lord of the rings. Maar gezien ze erg grof is voor een elf past het niet geheel. En mn andere 2 meidem hebben een gewone naam.
Het moet iig iets zijn met 2 klanken.
Tinkers zijn iers dus ik dacht aan een ierse naam?
Abby
Cailin (meisje)
Aislin (droom, visioen)
Ciara (kleine zwartharige)
Aoife (= spreek uit als ie-fya; schoonheid)
Meaghan (parel)
Nóra (eer, moed)
Salora schreef:Quebelle schreef:
Tinkers zijn iers dus ik dacht aan een ierse naam?
Abby
Cailin (meisje)
Aislin (droom, visioen)
Ciara (kleine zwartharige)
Aoife (= spreek uit als ie-fya; schoonheid)
Meaghan (parel)
Nóra (eer, moed)
Gaaf een ierse naam!
(Ze heet nu timmys girl ofwel tammy maar vind dat niks)
Ik blijf zelf heek erg hangen op arwen of eowen uit lotr. Maar dat past niet echt bij ons.
Aoife vind in erg gaaf! Enkel kan niemand hier dat uitgesproken krijgen (jong dochtertje en 12jarige verzorgster).
mila_furrie schreef:ik meld me hier ook even![]()
Ik verwacht dit jaar een veulen voor het bwp stamboek. Voor een hengst heb ik al een naam maar ik ben nog opzoek naar leuke merrie namen (die zijn duidelijk moeilijker dan hengsten namen)
Het moet met de R beginnen.
Merrie haar naam is Furrie - hengst heet Filmstar.
Quebelle schreef:mila_furrie schreef:ik meld me hier ook even![]()
Ik verwacht dit jaar een veulen voor het bwp stamboek. Voor een hengst heb ik al een naam maar ik ben nog opzoek naar leuke merrie namen (die zijn duidelijk moeilijker dan hengsten namen)
Het moet met de R beginnen.
Merrie haar naam is Furrie - hengst heet Filmstar.
Welke stijl wil je en wat wil je absoluut niet?
Er zijn namelijk redelijk wat mogelijkheden.
Rhea
Raelyn (zonnestraal)
Rowan
Raine (puur)/ Rayne (koningin) /Reina
Rana (eye catcher)
Raquel
Riannon (grote koningin)
Riley
Rocket Star
Rock Star
Quebelle schreef:Als je niet echt een voorkeur hebt kan je best eens het topic doorkijken, er is al heel veel gepost en ik denk dat er zeker wel iets tussen zit. Zo niet kunnen we eens verder kijken
AMRienke schreef:Hai!
Onze Friese merrie is in mei uitgerekend en we zijn nog steeds op zoek naar een mooie Friese naam voor haar veulen. We hebben al een aantal, maar zijn er nog niet helemaal uit. Wie weet heeft een van jullie nog een prachtige naam in gedachten voor een merrie of hengstje!![]()
De naam moet dit jaar met de letter D, E of F beginnen.