[VOLG] Fiëgo in training.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Re: Fiëgo in training.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:34

Ik vind het heel jammer, maar begrijp je keuze.
Heel veel succes met Fiëgo.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:37

Heel veel succes en ik verheug me op je eerste ITP topic. :j

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:58

heel erg jammer,maar snap jouw keuze wel
heel veel succes met je paardje !

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:07

Jammer, maar ik kan me wel voorstellen dat je er dan voor kiest om dit topic te staken. Het was in ieder geval heel interessant en ik ben benieuwd naar het topic dat komt als je er zelf op zit :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:19

Heel erg jammer Cher, maar begrijpelijk!

aniquegraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 23:00

Jammer, maar ja.. vond het leuk en interessant om te volgen :)

* stille meelezer

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 23:12

Wat jammer, zag het altijd graag vooruit gaan hier. Denk overigens niet dat er nog echt discussie zou komen, maar het jouw topic en snap best dat je die keuze maakt. Hopelijk horen we nog van je.

Veel succes samen.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 10:35

Ah nee.... echt jammer
Heb met plezier naar je foto's en verhalen gekeken

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:29

Jammer! Ik vond het erg leuk om te volgen en keek iedere dag wel even of er al nieuwe updates waren. Ik wens je heel veel succes en ben benieuwd naar een volgend topic!

mystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:40

Dit is erg jammer keer er iedere dag even naar hoe het ging.
Ik begrijp je keus maar als ik nu dan zoveel positieve berichten lees is het wel extra zuur.
De meeste bokkers zijn dus serieus geintreseerd, jammer dat een paar dit voor de rest verpesten.

Heel veel succes met je paard en hoop binnenkort te zien dat je erop zit.
+:)+ voor stal Rhijnauwen

Nino_2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:42

Ik begrijp jouw beslissing volkomen, vond het wel altijd leuk om de updates te volgen.
Heel veel succes met je knappe paard en wie weet over een tijdje een itp van jezelf op je paard zou wel heel leuk zijn :D

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:27

jammer dat de updates gestopt zijn! Ik keer er altijd naar uit om te lezen hoe het gegaan is.
Ik hoop dat er snel een ITP komt van ts op haar paard!
Veel succes verder

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 14:50

Vreemd dat hier nu mensen gaan doen alsof het aan de bokkers ligt die een kritische noot hadden dat de TS nu geen updates meer gaat plaatsen... dat is toch echt de keuze van de TS zelf. Iedereen heeft toch het recht om kritische vragen te stellen, en imo is dat ook niet erg om te beantwoorden of te onderbouwen als je vindt dat je op de juiste manier bezig bent.
En het blijkt ook dat TS iets uit de kritiek heeft gehaald en dat het dus geen onzinnig gemiep was.

Ja het is jammer dat er geen updates meer geplaatst gaan worden, maar niet doen alsof dat aan anderen ligt terwijl het de keuze van de TS is.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:26

Een kritische noot, kom op. Gewoon wachten als aasgieren tot als het misloopt om er dan lekker met je recht op vrije meningsuiting bovenop te springen. Kom op zeg, kritische noot.
Dier zet 30 dagen!!!! amper een stap verkeerd. Een maand lang loopt alles op rozen. 1 dag dat het dier een paar steigertjes maakt en heel de methode is verkeerd, dit hadden we al langer zien aankomen, dier wordt onder druk gezet.

Het is inderdaad jammer dat je geen topic op bokt meer kan openen of je moet jezelf voorbereiden op kritiek. Ik ben absoluut niet van de topics waar alleen maar 'aah' en 'ooh' geroepen mag worden. Maar op alles maar kritiek geven omdat het nou eenmaal een discussieforum is en je er als TS maar tegen moet kunnen, dat vind ik weer het andere uiterste. Er is bij mijn weten geen reageerplicht.

Dit was echt één van de interessantste en leerrijkste topics op bokt van het moment, maar het zijn dikwijls dat soort topics dat geen lang leven beschoren zijn, want iedereen moet immers zomaar zijn negatieve mening doordouwen want 'he, het is wel een discussieforum he, moet je maar tegen kunnen he'.
Je kan het niet goed doen, je kan het gewoon niet goed doen. Deze mensen staan bijna een maand lang hun paard te aaien bij wijze van spreken en nog gaan ze te snel en leggen ze te veel druk op het paard. 8)7
TS had trouwens meermaals gevraagd om niet uitgebreid over ieder detail te discussiëren om dat anders de essentie van het topic 'een jong paard in zijn leerproces volgen' waarschijnlijk ondergesneeuwd zou raken. Sorry TS, je hebt niets te willen, het is nou eenmaal een discussieforum.

miezelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 15:41

Gini schreef:
Een kritische noot, kom op. Gewoon wachten als aasgieren tot als het misloopt om er dan lekker met je recht op vrije meningsuiting bovenop te springen. Kom op zeg, kritische noot.
Dier zet 30 dagen!!!! amper een stap verkeerd. Een maand lang loopt alles op rozen. 1 dag dat het dier een paar steigertjes maakt en heel de methode is verkeerd, dit hadden we al langer zien aankomen, dier wordt onder druk gezet.

Het is inderdaad jammer dat je geen topic op bokt meer kan openen of je moet jezelf voorbereiden op kritiek. Ik ben absoluut niet van de topics waar alleen maar 'aah' en 'ooh' geroepen mag worden. Maar op alles maar kritiek geven omdat het nou eenmaal een discussieforum is en je er als TS maar tegen moet kunnen, dat vind ik weer het andere uiterste. Er is bij mijn weten geen reageerplicht.

Dit was echt één van de interessantste en leerrijkste topics op bokt van het moment, maar het zijn dikwijls dat soort topics dat geen lang leven beschoren zijn, want iedereen moet immers zomaar zijn negatieve mening doordouwen want 'he, het is wel een discussieforum he, moet je maar tegen kunnen he'.
Je kan het niet goed doen, je kan het gewoon niet goed doen. Deze mensen staan bijna een maand lang hun paard te aaien bij wijze van spreken en nog gaan ze te snel en leggen ze te veel druk op het paard. 8)7
TS had trouwens meermaals gevraagd om niet uitgebreid over ieder detail te discussiëren om dat anders de essentie van het topic 'een jong paard in zijn leerproces volgen' waarschijnlijk ondergesneeuwd zou raken. Sorry TS, je hebt niets te willen, het is nou eenmaal een discussieforum.

Amen _/-\o_
Nee, goed gezegd Gini, volledig met je eens.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 16:06

Helemaal eens met Gini! :j

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:01

Dan alsnog is het aan de TS hoe ze er op reageert, ze kan er op reageren en naast zich neerleggen en verder gaan met het topic omdat 99% van de bokkers geen kritiek heeft en graag updates wil, maar dat doet ze niet.
Daarnaast springen de 'oeh aah' bokkers ook als aasgieren op degene die ook maar durft om een andere mening te hebben en die te uiten, waardoor het juist uit de hand loopt. Terwijl als er ook respect zou zijn opgebracht voor diegene met een andere mening en daar niet eeuwig over gevallen zou worden, het geen ellenlange discussie was geworden. Want in die discussie is waarschijnlijk maar 10% van de berichten van de zogenaamde ''boosdoener''. Terwijl TS zelf prima reageert.

Zulke reacties zijn er niet gegeven en je stelt het nogal dramatisch op. Logisch dat het dan erg lijkt... maar in de realiteit viel het allemaal wel mee hoor. Ook het ''maar op alles maar kritiek geven'' gaat in deze niet op.
Daarnaast is het jou mening dat het een negatieve mening was, ik vond het zelf een kritische noot die juist dacht aan de veiligheid van de mensen die met het paard bezig zijn: stof tot nadenken. Het was een onderbouwde mening. Kritiek staat niet gelijk aan negativiteit, dat is blijkbaar nogal een populaire misvatting.

Er wordt op bokt wel vaker van een mug(een andere mening) een olifant(bokkers die vinden dat een ander die mening niet mag ventileren en daar eeuwig op doorgaan) gemaakt, en de schuld wordt altijd toegewezen aan de mug... Ook hier weer zeer misplaatst.

Wieldop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:10

Ben het volkomen eens met Gini.
Het was een heel interessant topic, vooral omdat elk stapje gedeeld werd. Natuurlijk is het een discussietopic en de TS ging ook een kritische noot niet uit de weg. Maar helaas veranderde de reacties in het topic de laatste dagen sterk. Heel jammer!

Kermis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:51

Jammer ts :( lLaat je niet uit het veld slaan maar wees juist trots op jou manier en hoe je het doet :)
Laat die anderen maar een poepie ruiken!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 17:56

De laatste paar dagen zijn er alleen maar reacties geweest die vroegen om updates, de discussie was al een tijdje weer over Wieldop. ;)

20Femke02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 18:08

ik volg het nu via bp :P

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 18:10

Wieldop bedoelt dan ook niet de afgelopen dagen, maar toen de discussie oplaaide en deze werd geprobeerd te sussen (niet uit de weg, maar verplaatst naar evt ander topic of via PB) :j
Maar ik heb met ieder goed contact gehad via de PB, toch wil ik het hierbij qua updates laten omdat er soms niet goed gelezen wordt en daardoor conclusies komen en er ook een verkeerd beeld komt over de stal. Dit is niet mijn bedoeling, dus vandaar! :)

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:40

Jammer zeg ook ik volgde je dagelijks! Zou je mij ook via Pb op de hoogte kunnen brengen?

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:41

Als je genoeg tijd hebt zou ik het ook leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden via PB Dreamy! :j

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-14 19:46

Als je update wilt is het handig om mij zelf even te PBen. Dan weet ik precies wie wilt en wie ik al heb gehad :j

Hier iig wat beeldmateriaal nog van z'n dagje vrij :')

Laatst bijgewerkt door Dreamy op 05-05-14 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt