Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gini schreef:Een kritische noot, kom op. Gewoon wachten als aasgieren tot als het misloopt om er dan lekker met je recht op vrije meningsuiting bovenop te springen. Kom op zeg, kritische noot.
Dier zet 30 dagen!!!! amper een stap verkeerd. Een maand lang loopt alles op rozen. 1 dag dat het dier een paar steigertjes maakt en heel de methode is verkeerd, dit hadden we al langer zien aankomen, dier wordt onder druk gezet.
Het is inderdaad jammer dat je geen topic op bokt meer kan openen of je moet jezelf voorbereiden op kritiek. Ik ben absoluut niet van de topics waar alleen maar 'aah' en 'ooh' geroepen mag worden. Maar op alles maar kritiek geven omdat het nou eenmaal een discussieforum is en je er als TS maar tegen moet kunnen, dat vind ik weer het andere uiterste. Er is bij mijn weten geen reageerplicht.
Dit was echt één van de interessantste en leerrijkste topics op bokt van het moment, maar het zijn dikwijls dat soort topics dat geen lang leven beschoren zijn, want iedereen moet immers zomaar zijn negatieve mening doordouwen want 'he, het is wel een discussieforum he, moet je maar tegen kunnen he'.
Je kan het niet goed doen, je kan het gewoon niet goed doen. Deze mensen staan bijna een maand lang hun paard te aaien bij wijze van spreken en nog gaan ze te snel en leggen ze te veel druk op het paard.
TS had trouwens meermaals gevraagd om niet uitgebreid over ieder detail te discussiëren om dat anders de essentie van het topic 'een jong paard in zijn leerproces volgen' waarschijnlijk ondergesneeuwd zou raken. Sorry TS, je hebt niets te willen, het is nou eenmaal een discussieforum.