Nee! Ik heb Monty Roberts gezien op Youtube en het leren doen op diezelfde manier en that's it. (Al heb ik join-ups tegenwoordig alleen per ongeluk, schijnt ook zonder roundpen en om je heen racen te kunnen als je niet oplet... Schrok me rot.)
Ik heb 1 heartland boek en die heb ik gehad, dat was een leuk boek, maar ik heb nooit de aandrang gehad tot het verzamelen van de andere delen
tossielove
Geplaatst: 08-02-13 23:38
jasz schreef:
Ik heb 1 heartland boek en die heb ik gehad, dat was een leuk boek, maar ik heb nooit de aandrang gehad tot het verzamelen van de andere delen
Hahah, here the same Heb alleen het eerste deel.
Kingie
Geplaatst: 08-02-13 23:38
Moest wel lachen om de paardrij -ervaring van Russell Brand. ''The horse was meant to stop at that certain point, but because it's a horse, it don't know that.
Ik reed vanavond terug naar huis van wedstrijd. Paard staat bij mij los in een tweepaards trailer, wel met stangen voor en achter, maar niet aan een touw of ketting vast. Zo kan ze alle kanten opkijken, wat ze erg fijn vindt. Komt er op de snelweg ineens iemand naast me rijden, druk gebarend naar de trailer. Ik gebaar terug dat ik em niet snap, waarop zijn raampje open ging. Dat mijn paard zo wild was op de trailer, het hoofd ging van links naar rechts. OK, ze kán af en toe flink van links naar rechts beuken met haar lichaam, maar dat deed ze nu juist helemaal niet. Moest er wel om lachen!
Wij willen volgend jaar naar IJsland, dus ik vriend lief verteld over dat ijslanders 5 gangen hebben..
Hoor ik hem later tegen een vriend zeggen: ja die paarden hebben 5 versnellingen! Vriend; oh maar dan is het net een auto?
Ja jongens, wat jullie willen
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-13 13:26
finnens schreef:
HorseyDude schreef:
Laatste hoorde ik iemand vragen (ik stond bij een paint horse) of dat een koe was... naja...
dat is wel heeeel erg!
Was ook maar een klein meisje... echt zo'n kleine penny!
Luz_ElenaE
Geplaatst: 09-02-13 13:27
Suuszels schreef:
Wij willen volgend jaar naar IJsland, dus ik vriend lief verteld over dat ijslanders 5 gangen hebben..
Hoor ik hem later tegen een vriend zeggen: ja die paarden hebben 5 versnellingen! Vriend; oh maar dan is het net een auto?
Ja jongens, wat jullie willen
DaphneG
Geplaatst: 09-02-13 13:29
Zuid-Koreaanse vriend van mijn nichtje was mee op bezoek, bezoekje aan onze paarden kon natuurlijk niet ontbreken ^^ Hij had nog nooit een paard van zo dichtbij gezien, eerste reactie: 'wow! He's HUGE!' M'n paintveulen van 1,30 Hij wist helemaal niet meer wat ie meemaakte toen mijn merrie van 1,53 eraan kwam Vind het echt geweldig om mensen met paarden kennis te maken
paardje87
Geplaatst: 09-02-13 13:31
Hahaha super, Ik zou zijn gezicht wel eens willen zien
DaphneG
Geplaatst: 09-02-13 13:32
Of op school helemaal stukgaan bij de film Beowulf omdat het leger noormannen op Ijslanders aan komt Tölten, wat een maf gezicht Iedereen kéék me aan, heb daarna met handen en voeten uit moeten leggen waarin Tölt verschilt van draf
CoonArt
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-13 13:32
zoeensep schreef:
Hahaha super, Ik zou zijn gezicht wel eens willen zien
Schaaltje om zijn ogen erop te leggen? (niet letterlijk/figuurlijk of zoiets)