Dat zullen de oud gedienden nog wel weten, durf het niet te vermelden om te verkomen dat ze weer voor mn neus word weggekaapt want dacht echt dat ze weg was. Het is een grote vos merrie
Ik houd van groot en body val dus als een blok voor zam van pletje
Ergste is nu moet ik echt een keuze maken of dier vergeten of deze kans aan grijpen, heb dr gereden en hadden al keur afspraken staan dus was een dag verwijderd van mijn dier zijn hahaha.
grauwman
Geplaatst: 28-08-12 11:01
Ik weet het nog Seven, dacht ook die zal wel verkocht zijn, ze is zo leuk.
amarial
Geplaatst: 28-08-12 11:01
Als je haar echt leuk vind, moet je het doen, op je gevoel af gaan!
roxiie
Geplaatst: 28-08-12 11:03
Volg je gevoel Seven!! En volgens mij zegt die; DOEN!!!
Ja, of denken "waarom is de verkoop nog niet gelukt?"....of "waarom staat die nu weer te koop?"
Evelien_1987
Geplaatst: 28-08-12 11:05
ik zou ook weer langsgaan. En inderdaad op je gevoel afgaan. Je merkt het snel genoeg als het nu niet goed voelt. En je hebt toen op het punt gestaan het dier te kopen en dat beslis je niet zomaar... als je die van pletje zo mooi vindt koop je die toch;)
Seven
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-12 11:07
Ja ik was ook echt gek op dr een echte merrie was wat nors in de omgang maar warmde zo op toen we dr waren en ook het rijden ging zo makkelijk ze was extra voorzicht met me de eerste min heel lief Daarna werd ze feller toen dr maar aan werd gereden.
Had me zo op dr verheugd en toen de ad weg was gehaald wist ik zeker dat ze allang weg was, heb zelfs mn DA nog gevraagd want die zou dr hoe dan ook keuren volgens de eigenaren maar die wist ook van niets.
Die zegt inderdaad doen Maar tis niet even geld pinnen en gaan ik heb nog een paard namelijk die ik dan zal moeten verkopen en dat vind ik al moeilijk genoeg. Dat zou ik toen al doen dus ergens heb ik die keuze al wel gemaakt maar toch.............
Ze hebben haar direct naar mijn kijken dr af gehaald hadden ze ook gezegd als we dr nu niet verkopen gaan we de kampioen schappen nog in(heb natuurlijk nog gebeld om het verhaal uit te leggen toen wouden ze dr ook zeker vast houden voor me maar dat aanbod heb ik afgeslagen), ik had echter wel verwacht door de hoeveelheid mensen die bij hun komen om te kijken dat ze allang weg was.
Nou we hebben het heel goed overlegd, hij wist nog precies wie ik was en weet mn budget ook en die is niet groot genoeg voor deze mooie dame. Maar wie weet willen ze zakken maar ik reken er niet op.
Goos_Horses
Geplaatst: 28-08-12 13:10
Ai ook niet als je die andere verkoopt? (dat was je toch van plan?)
Je kan allicht gewoon overleggen en duidelijk aangeven wat je te bieden hebt en dat dat je uiterste is qua prijs dan ligt de keuze bij hun. Nee heb je Ja kun je krijgen
Nee ik mocht de merrie zelfs wel inruilen heb aangegeven wat ik dan kan missen dat zou voor hun niet van toepassing zijn. Helaas maar ik heb het in ieder geval geprobeerd
Ai jammer, mag ik vragen over welk paard het gaat? (ik koop voorlopig toch niks voor mezelf dus kaap hem niet weg) mag ook via pb als je het niet openbaar wilt hebben.