Als je er 1 vindt is het goed. Gewoon zoeken, is hardstikke makkelijk!
shetlandfan
Geplaatst: 30-03-12 20:42
Ehh, jullie gaan nu wel erg off-topic. Zou voorstellen die discussie om die andere puzzel ergens anders voort te zetten. Tenslotte gaat het hier om de actie bij Divoza niet van een andere winkel!
o sorry dat we off- topic gaan! helemaal niet aan gedacht [PP] prijsvraag peerkeruitersport.nl dit is een link naar het topic van peerkeruitersport
sorry voor dat off-topic!!!
Dees
Geplaatst: 31-03-12 15:34
Divoza: heb er vanmiddag een horseware deken gekocht. Kom ik thuis, ligt er zo'n kortingskaart op de mat. Ben dus vanmiddag 25% korting misgelopen omdat ik toevallig vandaag mijn aankoop deed en niet woensdag. Nou ja, maar even een belletje aan gewaagd, want dit voelde best wel vervelend.
Krijg ik iemand aan de lijn die zegt de baas te zijn van Divoza. Dus ik leg uit wat er is gebeurd en dat ik het jammer vind dat er niemand in de winkel was die mij hierop wees. Ik bedoel, 25% op een horseware deken, dat is toch geld. Welnu, daar 'kon' meneer niet aan beginnen en hij wilde het ook niet voor me oplossen. Wat een ongelooflijk onvriendelijke hork had ik aan de lijn. Dit was echt de laatste keer dat ik naar Divoza ging! Oja, ik ga nog 1 keer. Aankomende woensdag. Om mijn deken te ruilen voor exact dezelfde. Maar dan met 25% korting.
Werkelijk, voor service... vooral NIET naar Divoza gaan!
Dees, deze korting stond al een week op de beginpagina van de site. Ergens snap ik wel dat ze je er niet op gewezen hebben dat je woensdag 25% korting kan krijgen. Heb het zelf ook eens gehad, maar dan bij EJ. Dus ik snap best hoe je je nu voelt.
Groot gelijk dat je dan de deken inruilt en er woensdag een nieuwe voor terug haalt. Had je de 20% kortingscode ook niet gebruikt?
Ach ik ga gewoon 's avonds op 4 april met de kortings code mijn ene vliegendeken bestellen. (25%) En dan vervolgens op 2e paasdag de andere vliegendeken met 25 % kortings code bestellen. Komen dan wel 4.99 verzendkosten bij op, maar qua diesel kan ik er niet voor heen en weer rijden. Bijkomend voordeel die codes hoef je niet te zoeken, staan gewoon op de site vermeld.
de codes hoef je niet te zoeken. ze staan gewoon op de site die van 25 % voor 4 april en voor 9 april. http://www.divozaforum.com/839-extra-ko ... april.html en dan op het blauwe plaatje klikken (ietsje naar onderen scrollen)
Ik heb met 20% dubbele longe van Lammert Haanstra besteld.. Het zou eigenlijk afgelopen vrijdag moeten aankomen, maar heb nog niets binnen.. Niet veel van waar dus, die snelle levering.