Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
listiglistje schreef:Ik kijk maar 1 x dan weet ik het meestal wel...maar ik koop altijd groen spul (onbeleerd of als veulen) dus daar valt weinig aan te testen of te keuren.
Prijs doe ik ter plekke, ik zeg wat ik ervoor wil geven en soms kom je dan naar elkaar toe. Alhoewel... mijn laatste veulen (Paard wat ik nu heb) was een vaste prijs
daar kreeg ik echt niks vanaf, sterker nog moest zelfs een contract erbij tekenen dat bij goedkeuring (HK) door het KWPN, ik nog eens € 10.000 aan de fokker moest betalen
Silly1972 schreef:listiglistje schreef:Ik kijk maar 1 x dan weet ik het meestal wel...maar ik koop altijd groen spul (onbeleerd of als veulen) dus daar valt weinig aan te testen of te keuren.
Prijs doe ik ter plekke, ik zeg wat ik ervoor wil geven en soms kom je dan naar elkaar toe. Alhoewel... mijn laatste veulen (Paard wat ik nu heb) was een vaste prijs
daar kreeg ik echt niks vanaf, sterker nog moest zelfs een contract erbij tekenen dat bij goedkeuring (HK) door het KWPN, ik nog eens € 10.000 aan de fokker moest betalen
Huh? hoezo dat dan?