Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petra1970181 schreef:vraag me af de mensen die doen of hun fiets n paard is lijkt het dan ook dat je harder fietst?dat houd mn kind vol namelijk
JessAndHope schreef:Mijn 'paarden' (fietsen) stonden altijd voor de 'kar' (aanhangwagen). Verder had ik 'teugels' (touwen) en kregen ze iedere dag een wasbeurt en daarna 'slobber' (zaagsel met water)....
God... uuuuuuuuuuuuuuuuuren heb ik me vermaakt. En ná de wasbeurt 'droogstappen' (touwtje aan het stuur, achter op de bagagedrager gaan zitten en wandelen maar)
Iejoorr schreef:JessAndHope schreef:Mijn 'paarden' (fietsen) stonden altijd voor de 'kar' (aanhangwagen). Verder had ik 'teugels' (touwen) en kregen ze iedere dag een wasbeurt en daarna 'slobber' (zaagsel met water)....
God... uuuuuuuuuuuuuuuuuren heb ik me vermaakt. En ná de wasbeurt 'droogstappen' (touwtje aan het stuur, achter op de bagagedrager gaan zitten en wandelen maar)
god zo erg was ik nou ook weer nietgeweldig!
JessAndHope schreef:Iejoorr schreef:Het is ook vrij ernstig
En ach bij mij was de skippybal paard. Daar heb ik hindernissen mee gesprongen dat wil je niet weten! Had zelf een touwtje aan het handvat dat diende als zweep
Dat van mij leek dan nog tenminste iets meer op een paard dan een ronde rubbere bal
JessAndHope schreef:Mijn 'paarden' (fietsen) stonden altijd voor de 'kar' (aanhangwagen). Verder had ik 'teugels' (touwen) en kregen ze iedere dag een wasbeurt en daarna 'slobber' (zaagsel met water)....
Anoniem schreef:JessAndHope schreef:Mijn 'paarden' (fietsen) stonden altijd voor de 'kar' (aanhangwagen). Verder had ik 'teugels' (touwen) en kregen ze iedere dag een wasbeurt en daarna 'slobber' (zaagsel met water)....
Haha gewéldig!
Dat is nou leuk.
DoxLover schreef:prugelpiet schreef:
Jaaa echt hezagen we bij de divoza
![]()
en ook nog deze:
[ Afbeelding ]modern hobbelpaard dat een soort van kan lopen ( en ja er zitten wieltjes onder maar om te zien hoe het werkt typ bij youtube ponycycle in ahaha )