Ex-Penny Misdadigers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hillady

Re: Ex-Penny Misdadigers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:33

heb zelf ( heel stout ) als klein penny meisje samen met een nicht een wei in gekropen en die paarden heten volgens ons Dana en Richel :') Heb ik mn nicht op dat paard 'proberen 'te zetten niet gelukt haha :D zal het nooit weer doenn :D maar verder had net gereden moest pony terug brengen naar de wei ik dacht ff te gaan galloperen haha naja pony vond gras lekkerder ... tjaa bokken en ik lag dr voorover af :D

Jenny_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:45

:D

zo herkenbaar

als kind hing ik altijd om weilandjes heen in de hoop dat de eigenaren me zagen en me erbij zouden halen.
soms lukte het,maar zaten ze wel elke week met me opgescheept haha
moet echt lachen als ik er aan denk

mijn broer was wel wat brutaler die klom overal op, maar 1 paard was er niet van gediend en die heeft hem eraf geschopt en is toen met zijn hoofd tegen paal geklapt. geloof dat hij toen wel genezen was.

had een paardenwinkel om de hoek en die vent zat ook elke week met me opgescheept :o

maar geen rare fratsen zoals knippen of pijn doen ofzo

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 00:04

Ik ben ooit in de wei van een oud paard gekropen. Vriendin van me had ooit de dierenbescherming gebeld voor 2 ponys die daar verwaarloost en onder de wonden stonden.
Dus ik dat paard gaan aaien, gras voor haar plukken. Heel veel bij de mensen gebeld waar een waterslang die aan haar bad lag onder de deur liep, heeft nooit iemand open gedaan.
Op een dag was de oude merrie weg...

petra1970181

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:52

vraag me af de mensen die doen of hun fiets n paard is lijkt het dan ook dat je harder fietst?dat houd mn kind vol namelijk

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 11:00

noouu ik trek aan mn stuur zodat ik zogenaamd mn paard inhoud (ik het echt trek ik niet hoor! _/-\o_ ) en da voor een drempel harder gaan fietsen en tegen mn stuur drukken.

even weer ontopic we zijn ook wel eens in een weiland gekropen en voeren enzo omdat we vonden dat ze vewaarloosd waren, mensen hebben vast een keer gezien want paarden staan nu achterin:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:23

petra1970181 schreef:
vraag me af de mensen die doen of hun fiets n paard is lijkt het dan ook dat je harder fietst?dat houd mn kind vol namelijk

Mams wel even meegaan in de fantasie van je kind hoor!

Tuurlijk ga je dan harder fietsen..je fiets is op zo'n moment een renpaard...ik sprong altijd met mijn "springpaard" over de "hindernissen" heen... :D

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:02

Mijn 'paarden' (fietsen) stonden altijd voor de 'kar' (aanhangwagen). Verder had ik 'teugels' (touwen) en kregen ze iedere dag een wasbeurt en daarna 'slobber' (zaagsel met water)....

God... uuuuuuuuuuuuuuuuuren heb ik me vermaakt. En ná de wasbeurt 'droogstappen' (touwtje aan het stuur, achter op de bagagedrager gaan zitten en wandelen maar) :=

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 20:36

JessAndHope schreef:
Mijn 'paarden' (fietsen) stonden altijd voor de 'kar' (aanhangwagen). Verder had ik 'teugels' (touwen) en kregen ze iedere dag een wasbeurt en daarna 'slobber' (zaagsel met water)....

God... uuuuuuuuuuuuuuuuuren heb ik me vermaakt. En ná de wasbeurt 'droogstappen' (touwtje aan het stuur, achter op de bagagedrager gaan zitten en wandelen maar) :=

god zo erg was ik nou ook weer niet _O- geweldig!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 22:15

Iejoorr schreef:
JessAndHope schreef:

god zo erg was ik nou ook weer niet _O- geweldig!

Nou -O- Nu voel ik me nog.... idioter

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 22:21

Het is ook vrij ernstig :')
En ach bij mij was de skippybal paard. Daar heb ik hindernissen mee gesprongen dat wil je niet weten! Had zelf een touwtje aan het handvat dat diende als zweep :')

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 23:05

Iejoorr schreef:
En ach bij mij was de skippybal paard. Daar heb ik hindernissen mee gesprongen dat wil je niet weten! Had zelf een touwtje aan het handvat dat diende als zweep :')

Dat van mij leek dan nog tenminste iets meer op een paard dan een ronde rubbere bal :')

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 08:28

JessAndHope schreef:
Iejoorr schreef:

Dat van mij leek dan nog tenminste iets meer op een paard dan een ronde rubbere bal :')

-O- het was wel mooi een groene skippybal hoor.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 09:48

JessAndHope schreef:

Heerlijke fantasie :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 15:38

Oja, ik weet ook nog wel dat ik vroeger altijd hooi voor de paarden verzamelde. Wij hebben een grasveldje tegenover de deur en als dat gemaaid werd verzamelde ik altijd al het gras en legde ik het op een putdeksel te drogen. Ook in plastic tasjes gedaan en alles.. Maar nooit daadwerkelijk meegenomen naar de manege :')

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 21:24

Afbeelding tegenwoordig heb je deze :')

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 21:26

prugelpiet schreef:
[ Afbeelding ] tegenwoordig heb je deze :')

Oh god. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 21:35

JessAndHope schreef:

Haha gewéldig!
Dat is nou leuk. :))

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 21:41

prugelpiet schreef:

Jaaa echt he :') zagen we bij de divoza :+ :+ en ook nog deze:

Afbeelding :') modern hobbelpaard dat een soort van kan lopen ( en ja er zitten wieltjes onder maar om te zien hoe het werkt typ bij youtube ponycycle in ahaha )

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 21:46

Haha ik heb ze eens opgezocht ;-) Wat een uitvinding!
Als ik er vroeger een gehad zou hebben zou mijn fiets naar het grofvuil kunnen ;-)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 23:03

prugelpiet schreef:

Geweldig!!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 14:42

Anoniem schreef:
JessAndHope schreef:

Haha gewéldig!
Dat is nou leuk. :))

Vond ik toen ook wel... wil niet weten wat mn buren dachten toendertijd :')

petra1970181

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 14:05

DoxLover schreef:
prugelpiet schreef:

Jaaa echt he :') zagen we bij de divoza :+ :+ en ook nog deze:

[ Afbeelding ] :') modern hobbelpaard dat een soort van kan lopen ( en ja er zitten wieltjes onder maar om te zien hoe het werkt typ bij youtube ponycycle in ahaha )

ja hallo als ze die hadden gehad vroeger toen ik jong was kon mijn fiets ook zo bij de vuilnis vind ze erg leuk
en het scheeld bij mij heel veel zand happen :D
daarbij kan ik op dat paard opstappen zonder stoel trapje en zo :j

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 10:33

wat een vreselijk verhaal zeg!

ik ben zelf nooit een penny geweest. ik rij paard vanaf mn 10de (ik ben nu 14, bijna 15) maar vanwege tijdelijk gewoond te hebben in amerika ben ik daar begonnen met paardrijden, maar dan western. paarden staan daar niet zo in de wei zoals hier en het enige vervoer wat je daar veilig kon gebruiken was de auto, geheim ergens naartoe gaan zat er dus niet in

maar als dit bij mijn paard zou gebeuren.... die kinderen zouden niet weten wat er hun zou overkomen! ik kan aardig boos worden vind ik zelf :o
vreselijk...

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 10:51

Nou komt er ook weer iets in me op.
Vroeger ontbeet ik op de dinsdag àltijd bij mijn vriendin.
Zij heeft mij 2 jaar lang wijsgemaakt dat er achter haar garagedeur een paard stond.
Ik was daar serieus zo van onder de indruk! :')
Het was een appaloosa, maar ik mocht de deur niet openmaken want dan zou hij me bijten, hij vertrouwde alleen haar.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 16:57

hahaha in de schuur :')