Safire schreef:bedankt, maar deze dame doet ook al aan keuren kosten koper. Ik heb alleen maar zulke mensen hele tijd.
Kun je niet de kosten delen, ongeacht goedkeuren of afkeuren. Dat scheelt ook weer wat.
Twilight gefeliciteerd!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Safire schreef:momenteel klinisch, maar begin bij al deze mensen te twijfelen, dat ik bijna ook rontgen wil doen.
@ShamalArabs, denk het niet. Al kosten voor koper, staat duidelijk in de mails.
Delen zou ik niet erg vinden.
Safire schreef:bedankt, maar deze dame doet ook al aan keuren kosten koper. Ik heb alleen maar zulke mensen hele tijd.
Safire schreef:momenteel klinisch, maar begin bij al deze mensen te twijfelen, dat ik bijna ook rontgen wil doen.
@ShamalArabs, denk het niet. Al kosten voor koper, staat duidelijk in de mails.
Delen zou ik niet erg vinden.
ikke schreef:Welcome to the real world.
Als particuliere verkoper zou ik ook gaan voor de opstelling: wie vraagt betaald. Ik moet als verkoper wel de potentiele koper op z'n blauwe ogen geloven dat de eisen die hij mij verteld dezelfde zijn als waar hij de dierenarts op laat keuren? Ik moet er maar op vertrouwen dat de koper weet wat ie wil?
Iedereen roept hier altijd dat je verkopers niet op hun blauwe ogen moet geloven, maar als verkoper moet ik de potentiele koper opeens WEL op z'n blauwe ogen geloven?? Dacht ik niet.......
Lioony schreef:Een DA keurt feitelijk niet goed of af, maar geeft een negatief of positief koopadvies. Een 3tje hoeft niet altijd gevolgen te hebben voor de doeleinden van de kopers, of een chipje oid.
Jotoma schreef:@ikke: daar maak je samen afspraken over, zet je in een koopcontract en je gaat naar een onafhankelijke DA.. Een da keurt goed of af, daar discusieer je dan niet over. Dus ik zie het probleem niet.
)
ikke schreef:Iedereen roept hier altijd dat je verkopers niet op hun blauwe ogen moet geloven, maar als verkoper moet ik de potentiele koper opeens WEL op z'n blauwe ogen geloven?? Dacht ik niet.......