schrappie schreef:wel een prachtig paardje!
Welke ??
Volgens mij zijn hier alleen maar prachtige paardjes; al was het maar vanwege hun karakter en doorzettingsvermogen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Isapaardje schreef:schrappie schreef:wel een prachtig paardje!
Welke ??
Volgens mij zijn hier alleen maar prachtige paardjes; al was het maar vanwege hun karakter en doorzettingsvermogen

, Sacha mijn fries waarmee ik een beetje wil gaan dressuur rijden, en in de wintermaanden heb ik ook nog Bontje als logé..
 , Sacha mijn fries waarmee ik een beetje wil gaan dressuur rijden, en in de wintermaanden heb ik ook nog Bontje als logé..

En als ik erop zit valt dat nog wel mee, maar eens ze los is gaat het echt hard!
 En als ik erop zit valt dat nog wel mee, maar eens ze los is gaat het echt hard!

Heb rustig een pasje of 5/6 gedraafd en toen weer terug naar stap gegaan, maar ze bleef gewoon supernetjes lopen! Naderhand was haar kogel slechts licht warm en ze liep nog altijd goed.
 Heb rustig een pasje of 5/6 gedraafd en toen weer terug naar stap gegaan, maar ze bleef gewoon supernetjes lopen! Naderhand was haar kogel slechts licht warm en ze liep nog altijd goed. Gelukkig was dat zo over toen ze lekker onder haar fleecedekentje op stal stond op te drogen onder het genot van een lekkere schep brokken! Ze was aardig nat van de regen, dus kon ze haar winterdeken nog niet terug op. Geloof dat ze het niet zo erg vond
 Gelukkig was dat zo over toen ze lekker onder haar fleecedekentje op stal stond op te drogen onder het genot van een lekkere schep brokken! Ze was aardig nat van de regen, dus kon ze haar winterdeken nog niet terug op. Geloof dat ze het niet zo erg vond 

)
)