Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_M_arieke schreef:
Blijheid schreef:Ah, fijn dat dit topic nog/weer loopt
Helaas heb ik geen tips deze keer, wel een vraag:
Ik ben op zoek naar een leren bitje met kinriempje, ik kan ze tot nu toe alleen vinden van meroth/voest voor 65 euro en dat vind ik voor een probeersel vrij duur. Iemand een idee of ze ook ergens goedkoper te krijgen zijn?
Hoeft niet persé van meroth/voest te zijn, wel dat model. Erg belangrijk dat het blank leer is, ik heb wel een goedkope gevonden van wit geverfd leer maar dat (verfstoffen in de mond) lijkt me geen goed plan
HippoLogic schreef:Blijheid schreef:Ah, fijn dat dit topic nog/weer loopt
Helaas heb ik geen tips deze keer, wel een vraag:
Ik ben op zoek naar een leren bitje met kinriempje, ik kan ze tot nu toe alleen vinden van meroth/voest voor 65 euro en dat vind ik voor een probeersel vrij duur. Iemand een idee of ze ook ergens goedkoper te krijgen zijn?
Hoeft niet persé van meroth/voest te zijn, wel dat model. Erg belangrijk dat het blank leer is, ik heb wel een goedkope gevonden van wit geverfd leer maar dat (verfstoffen in de mond) lijkt me geen goed plan
Bedoel je zoiets:
Gevonden op (halverwege de pagina)
http://www.mijnwinkel.nl/shop70000/
Is 17,50
Ik heb er ook een gehad (niet van die winkel) maar ik vond het zelf niet fijn sturen en ik vond het ook niet zo lekker voor het paard.![]()
xJolien schreef:Ik denk dat het toch wel verstandig is om eerst eens rond te kijken naar andere reacties op dit bit (sorry als je dit al hebt gedaan!)
Volgens mij is er wel eens een topic over geweest, dat dit bit wel heel fijn ligt, maar erg onhygienisch is.. Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar daar staat me iets van bij!