De lijkt mij ook wel maar misschien hebben ze een mislukte poging gedaan en moeten ze er nog even aan herinnerd worden. Ik wil in elk geval graag weten of mijn bestelling onderweg is.
Ik zou ook wel willen weten of die van mij onderweg is. Kan je anders niet de t&t code's incl poscodes hier plaatsen dan kunnen we zelf zoeken welke code voor wie is. Dat is misschien wat sneller en minder werk voor jou. En weten wij wanneer we het wel kunnen verwachten.
Lotte_Wessel
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-10 21:31
heb te horen gekregen (heb tnt gemailt) dat ze inderdaad wat probleempjes hadden, maar het moet morgen bij iedereen geleverd worden! Het spijt me zeer dat jullie het nog niet hebben.. ik had get namelijk al verwacht bij jullie.. Maar over welke pakjes ik hier nog heb: xXutopiaXx -- deze geef ik aan jou persoonlijk toch?! shetties -- nog geen geld ontvangen, maar er waren problemen bij de bank?! _angelanna_ -- geen contact en geen geld ontvangen
Ja, had je nog een pb gestuurd daarover Want die vrouw waar ik training zou rijden, geeft op zondag de 29ste geen training. Dus vroeg me af of we 't wel over dezelfde training hadden
gelukkig! sorry dat het zo lang heeft geduurt! Hoop dat jullie er toch blij mee zijn
Thirza
Geplaatst: 20-08-10 21:45
Aaaarg dat van mij werd het dus ook vandaag geleverd maar omdat ervoor getekend moest worden Is het niet bij m'n buuf bezorgd en kan ik het de eerst volgende WERKdag ophalen na 13.00 dat wordt dus nog wachten.
Ben nu dus nog steeds benieuwd naar de foto's van ts en de andere.
Lotte_Wessel
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-10 21:49
Thirza schreef:
Aaaarg dat van mij werd het dus ook vandaag geleverd maar omdat ervoor getekend moest worden
ik heb het aangetekend verstuurd.. dus dan is het zegmaar "beschermt". Maar wel rottig inderdaad, als je er niet bent, moet je het een andere keer ophalen.. helemaal vervelend dat het nu pas maandag is ja.. maar goed, je weet in ieder geval dat het er is
Thirza
Geplaatst: 20-08-10 21:59
Is ook wel fijn hoor dat aangetekend maar nu even lastig het vervelende is dat ik nu niet weet waar ik het kan halen. Ons postkantoor is gesloten en er zijn nu 4 verschillende plekken waar hij kan zijn en dat zit niet allemaal dichtbij. Ik ga morgen wel een poging wagen maar omdat het geen werkdag is heb ik weinig hoop. Het is nog extra balen omdat er een verjaardags kado bij zit die ik zondag wilde geven
weetje wat pas stom is! Ik heb besteld voor dus jullie allemaal.. en nu is er 1 iemand die niets van zich laat horen, niet betaald, niet zegt of ze het nog wil of niet o.i.d. Hoor er dus niets meer van, al een maand niet meer.. maar diegene is wel steeds online.. Dat vind ik dus echt belachelijk! Zit ik met diegene z'n spullen...