Stel, er word een miljoen geboden..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

daffie1986

Re: Stel, er word een miljoen geboden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 09:40

Ze zeggen wel eens dat het dier waar je de beste band mee hebt nooit vervangen kan worden en deze de rest van je leven zal blijven vergelijken met dat ene dier. Mijn huidige paard zou ik ook nooit wegdoen vanwege de band die we hebben en toch een beetje de situatie waar ik hem uit vandaan heb gehaald en zijn geweldige karakter, v.b als er een ambulance langs komt legt hij nog net niet zn oofd op de moterkap om te kijken wat dat nu weer is. Elk volgende paard wat er komt poets ik op en mag de trailer op

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 09:43

Voor geen goud! Als je dat wel doet vind ik je wel vals tegen over je paardje!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 10:57

sabina1998 schreef:

En dat is vals omdat...?

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:07

sabina1998 schreef:

Het is een paard hoor, die is tevreden als hij aandacht en eten krijgt, en het maakt m totaal niet uit van wie.

jillyz199

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 11:11

Ik zou mijn pony's daarvoor echt niet wegdoen. Ik heb echt een hele goede band ze. Ik zou ze echt niet kunnen missen.

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:15

_Nadia_ schreef:
sabina1998 schreef:

Het is een paard hoor, die is tevreden als hij aandacht en eten krijgt, en het maakt m totaal niet uit van wie.

Hmm.. Ik denk daar anders over. Paarden hebben ook gevoel. Als jij een paard hebt, dan bouw je als het goed is een enorm leuke band met hem op. Beestje gaat zich aan jou hechten, hinnikt zodra je hem ziet, komt naar je toegedraaft uit de wei als je hem roept, en wilt graag voor je werken. Volgens mij doet het bij zo'n paardje dan best wel zeer hoor, als je hem opeens verkoopt.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:19

Nou dan doe ik er ook een mooie strik omheen (ik wil hem zelfs nog wel wegbrengen haha!) met een miljoen kan je heel wat lieve leuke en mooie paardjes voor terug kopen en dan ook nog een mooie stalling erbij dat ze misschien wel gelukkiger zijn dan nu in de stal! ;) En nee dat is niet vals! Dat is geld!:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:33

sabina1998 schreef:

Wat een onzin :+ Dan ben ik wel heel erg vals, want op mijn eerste pony na, wordt alles ooit wel eens verkocht.

Echt zo apart wat sommigen zeggen. Maar als er niemand was die zijn paard verkocht, hadden jullie er ook geen gehad.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:36

M_Vainqueur schreef:
Nou dan doe ik er ook een mooie strik omheen (ik wil hem zelfs nog wel wegbrengen haha!) met een miljoen kan je heel wat lieve leuke en mooie paardjes voor terug kopen en dan ook nog een mooie stalling erbij dat ze misschien wel gelukkiger zijn dan nu in de stal! ;) En nee dat is niet vals! Dat is geld!:)

daar ben ik het ook mee eens :o :+

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 12:40

Ook die van mij krijgt dan een strikje om en mag met de nieuwe eigenaar mee :j

xShoeby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 13:14

Ik zou mijn paarden nooit verkopen, nog voor geen honderd miljoen. Ik hou heel erg veel van ze & zou het mezelf niet kunnen vergeven dat ik ze heb verkocht voor het geld -terwijl ik het niet nodig heb-. Vriendschap kun je niet kopen, voor geen enkel bedrag.

Chefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 13:19

Ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen. Ergens wel. Maar ook niet. Ik kan eigenlijk ook niet afschijt nemen van mijn paardjes. Ik heb met ieder wat apparts. De 1 zou sneller gaan dan de ander. Maar ik zou het wel heel moeilijk vinden als ik het zou doen!

delirious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 15:28

Ik sowieso wel.. een miljoen is héél veel. En als die mensen zoveel kunnen betalen krijgt 'ie vast een goed tehuis.

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 18:06

Ik snap de logica niet helemaal waarom mensen een goed tehuis voor een paard hebben als ze er 1 miljoen voor betalen?

Galeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 18:21

Ik verkoop hem dan , en koop hem voor de helft terug :+

vickylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 20:15

voor me vorige pony zou er gelijk een strik omheen gaan omdat ik daar echt niks mee kon .
Maar voor het paard dat ik nu heb die gaat ECHT NIET voor een miljoen weg :D

Aikes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 20:22

Van mij kreeg toch een stempel op de kont!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 09:20

sabina1998 schreef:

Het is een paard hoor, die is tevreden als hij aandacht en eten krijgt, en het maakt m totaal niet uit van wie.[/quote]

Hmm.. Ik denk daar anders over. Paarden hebben ook gevoel. Als jij een paard hebt, dan bouw je als het goed is een enorm leuke band met hem op. Beestje gaat zich aan jou hechten, hinnikt zodra je hem ziet, komt naar je toegedraaft uit de wei als je hem roept, en wilt graag voor je werken. Volgens mij doet het bij zo'n paardje dan best wel zeer hoor, als je hem opeens verkoopt.[/quote]

Precies :D Als je m dan verkoopt, lijkt het net alsof ej niks om je paardje geeft ;(

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 09:51

mwah, ik vind mijn paard (okay, pony in dit geval, gekocht voor mijn 3 kleine kinderen) erg lief, en ga er iedere dag heen, verzorg haar goed, maar ik kan prima zonder haar leven. Maargoed, ik denk dat dat gedeeltelijk ook aan de leeftijd ligt, ik heb een gezin, 3 hele kleine kinderen en heb dus andere prioriteiten.

Gelderei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 12:42

Als het een paard is die ik zadelmak maak of gewoon kocht maar hem in mijn gedachten over een paard jaar zou willen verkopen en ik er niet echt een band mee heb dan verkoop ik hem en dan vraag ik later of ik hem/haar terug mag kopen voor een paard duizend euro :D

Lambiekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 12:48

Als iemand zo debiel is om een miljoen te bieden zal ie ook wel een debiel mooie stal hebben met gouden weefrek!
:D

suuszoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 12:50

Als er zo'n gek bestaat, meteen met een gouden strikje weg.
Je kunt beter spijt hebben dat je hem verkocht hebt, dan spijt hebben dat je hem gehouden hebt.

Een vriendin van mij kreeg een ongelooflijk bod op haar paard. Nee, ze wilde niet verkopen. 2 weken later springt hij uit de wei en breekt zijn been.

Ze kreeg het halstertje en de staart terug...........

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 12:52

Voor een miljoen???
Gelijk verkopen uiteraard, daar hoef ik echt geen seconde over na te denken :o

Evianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 15:54

Tavanta schreef:
Ik ben gek op mijn paard maar voor een miljoen en een goed tehuis gaat er toch echt een strik om hoor :o

RheaNisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:57

Echt niet!! Voor geen miljoen gaat mijn kanjer weg 8-)