aparte, bijzondere laarzen, wie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kaatje77

Re: aparte, bijzondere laarzen, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 13:05

*lief zijn tegen elkaar* :))

Ik wil ook graag Lipica's, maar helaas, door problemen eerder met 2 tussenpersonen zou ik nar Raamsdonkveer moeten rijden, dus vandaar de Könings, die komen dan op hetzelfde geld uit :o

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 13:44

tsja ik vind lak er toch al snel uitzien als plastic :P maar dat is dan weer mijn mening.

vond gewoon dat je een beetje raar reageerde, ik zie namelijk echt totaal geen verschil..

misschien is lipica iets minder kwaliteit ja, maar of je nou 700 zoveel betaald of 245 voor dezelfde soort laars.. vind ik toch nogal een verschil! :)
ik zou er dan niet eens mee durven rijden :P

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 15:59

Nee geef mij dan toch maar mijn petrie's, net wat beter kwaliteit!

Ik rijd er nu gewoon mee door de modder, als je ze daarna afwast is er niets mee aan de hand.

Maar ik kan je zeggen dan je die lipica's echt niet voor 245 krijgt, in de winkel kwamen die rond de 500 uit

Ik had eerst altijd laarzen rond de 300 maar die gingen na een klein jaar altijd weer kapot, en nu heb ik altijd wat duurdere en die gaan veel langer mee!!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 17:36

Nooit van mijn leven dat ik zulke dure laarzen zou kopen, tsjongejonge, daar kan ik bijna voor twee jaar kuil voor ophalen. :+ Maar goed; ieder zijn ding. :D

De meeste laarzen hier zijn ook niet zo mijn smaak, ik ben een beetje van het 'Less is more' principe...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:10

@Deadxstar. dezelfde soort laars wil ik het toch zeker niet noemen. Hieronder zie je de bijzondere laarzen waarom ik het topic geopend ben vorig jaar. Als ik die dan met de lipica's vergelijk zie ik het prijsverschil wel degelijk!

Niks mis met Lipica overigens, ik heb ze ook aan gehad. Maar dat ze 245 zijn merk je er wel aan. Na 2 jaar waren die van mij tot op de draad versleten.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:10

@ Janouke, Jou laarzen zijn ook heel erg gaaf!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:12

deze heb ik sinds afgelopen maandag, zijn gekomen in plaats van de verkeerd gemaakte zwarte die ik vorig jaar gekocht heb.

heb de foto in het donker gemaakt met flits dus hij is wat overbelicht. De kleur op het neusje komt het meest overeen.

Afbeelding

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:17

vonneke schreef:
@Deadxstar. dezelfde soort laars wil ik het toch zeker niet noemen. Hieronder zie je de bijzondere laarzen waarom ik het topic geopend ben vorig jaar. Als ik die dan met de lipica's vergelijk zie ik het prijsverschil wel degelijk!

Niks mis met Lipica overigens, ik heb ze ook aan gehad. Maar dat ze 245 zijn merk je er wel aan. Na 2 jaar waren die van mij tot op de draad versleten.

Afbeelding

Bedankt ;) , al vind ik jou lipica's ook niet verkeerd, de mooiste lipica die ik heb gezien!!!

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:18

Lante schreef:
Nooit van mijn leven dat ik zulke dure laarzen zou kopen, tsjongejonge, daar kan ik bijna voor twee jaar kuil voor ophalen. :+ Maar goed; ieder zijn ding. :D

De meeste laarzen hier zijn ook niet zo mijn smaak, ik ben een beetje van het 'Less is more' principe...

Nou, ik wilde nieuwe laazen. En ik had al jaren gewoon zo'n zwarte leren, en wilde nu weleens wat speciaals.
En omdat mn voeten nu toch niet meer groeien, wilde ik ook weleens een specialere laars, en ja die zin wel wat duurder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:22

Janouke, de mijne zijn geen lipica hoor!! zijn van konigs. heb een paar trainingslaarzen ervan gehad, maar never nooit meer!

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 18:25

is dat croco leer niet errug slap?

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:02

Een meisje die ik ken heeft bruine, roze, en zwarte met steentjes, en slangen(?) leren witte met donkerbruin met haar naam erop!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 19:53

NicoleHorses schreef:
Een meisje die ik ken heeft bruine, roze, en zwarte met steentjes, en slangen(?) leren witte met donkerbruin met haar naam erop!

Roze := Heb ik is bij Mr Ed zien staan. Dat vind ik wel heel verschrikkelijk hoor :P

@ vonneke: Als ik die foto van haar zag, en die foto's die ik plaatste, vind ik het wel degelijk dezelfde soort laars..
Ik heb het dan niet over alle modellen..
Die met die veters zijn wel mooi zeg, maar vind het wel een beetje 'too much'. Ze blijven wel erg gaaf :P
Alleen zou niks voor mij zijn met aantrekken hahaah :D

GranAmor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 20:26

Ik ben ook nog steeds stapel verlieft op jouw laarzen Vonneke! zou echt een moord doen voor zo'n paar in het blauw!
heb jij eigenlijk een foto van je laarzen te paard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:23

@ moelly, bij konigs kun je kiezen voor een verharde buitenkant. die van mij zijn dus kei en kei hard :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:26

fleurholl schreef:
Ik ben ook nog steeds stapel verlieft op jouw laarzen [naam]! zou echt een moord doen voor zo'n paar in het blauw!
heb jij eigenlijk een foto van je laarzen te paard?

Afbeelding

als je op de link hieronder klikt zie je hem in het groot en veel duidelijker. Maar dat mag niet op bokt :)
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EKGM7PRU.jpg

heb vandaag voor de eerste keer met me nieuwe gereden, kwam er al bijna niet op haha. maar ff flink oefenen nog.

GranAmor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:28

Ze zijn echt heel gaaf! alleen even een practische vraag, als ze inzakken kun je ze dan nog wel goed veteren?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:34

geen idee, ik ga is ff voor je kijken hoe ver ze gezakt zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:38

de veters hebben tot op de enkel gewoon ringetjes. zo hoog als bij een jodphur ongeveer. daarna worden het pas de haakjes.

ze zijn wel ingezakt maar niet echt ver. heb geen last van met aantrekken verder

GranAmor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:40

oh oke! wil zelf ook heel graag veterlaarzen maar dit was waar ik bang voor was.
welke zijn nou voor wedstrijd en welke voor trainen want ik zie dat je een paar nieuwe hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:43

de kroko's voor wedstrijden en de nieuwe bruine zijn voor thuis :)

daar had ik eigenlijk zwarte voor maar die zijn niet goed aangemeten / gemaakt. nu 1.5 jaar verder heb ik eindelijk andere!

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:46

moelly schreef:
is dat croco leer niet errug slap?

nee helemaal niet, is sterk leer! maar wel soeppel!! ;)

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:48

heb zelf 2jaar geleden deze laarzen verkocht, ze waren te groot.

Afbeelding

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:49

zelf heb ik aparte chaps van Ariat met fluweel aan de binnenkant, ze waren 300,-
en de jodphurs zijn gewoon de standaar van 249,95 ;)

GranAmor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-10 21:50

Pff balen zeg! maar nu toch bruine erbij ;) ik weet nog niet wat voor laarzen ik wil voor wedstrijd. heb een nieuw wedstrijdjasje donkerblauw met cognac kraag en klepzakjes, twijfel nu heel erg of ik met blauwe of cognac laarzen wil rijden. Heb op dit moment een paar zwarte en een paar cognac polo's.