Ik wil ook graag Lipica's, maar helaas, door problemen eerder met 2 tussenpersonen zou ik nar Raamsdonkveer moeten rijden, dus vandaar de Könings, die komen dan op hetzelfde geld uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:@Deadxstar. dezelfde soort laars wil ik het toch zeker niet noemen. Hieronder zie je de bijzondere laarzen waarom ik het topic geopend ben vorig jaar. Als ik die dan met de lipica's vergelijk zie ik het prijsverschil wel degelijk!
Niks mis met Lipica overigens, ik heb ze ook aan gehad. Maar dat ze 245 zijn merk je er wel aan. Na 2 jaar waren die van mij tot op de draad versleten.
Lante schreef:Nooit van mijn leven dat ik zulke dure laarzen zou kopen, tsjongejonge, daar kan ik bijna voor twee jaar kuil voor ophalen.Maar goed; ieder zijn ding.
De meeste laarzen hier zijn ook niet zo mijn smaak, ik ben een beetje van het 'Less is more' principe...
NicoleHorses schreef:Een meisje die ik ken heeft bruine, roze, en zwarte met steentjes, en slangen(?) leren witte met donkerbruin met haar naam erop!
fleurholl schreef:Ik ben ook nog steeds stapel verlieft op jouw laarzen [naam]! zou echt een moord doen voor zo'n paar in het blauw!
heb jij eigenlijk een foto van je laarzen te paard?