Hier in twente zie je het sowieso wel vaker..
maar alsnog.. ik schaam me er niet voor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hier in twente zie je het sowieso wel vaker..
maar alsnog.. ik schaam me er niet voor!
de andere kleren konden echt niet meer, vlekken/troep/stinken.
dus dan maar paardrijbroek aan
kreeg wel rare opmerkingen wat ik ging doen, maar gewoon even uitgelegd, en niks aan de hand, oja en ik ging direct vanuit mn werk door naar mn paardje, scheelde me weer een hoop gedoe met eerst naar huis enomkleden enzo (heb ik een hekel aan
) 

Wees trots op je hobby
een voetballer schaamt zich toch ook niet voor zijn voetbalkleren? (denk ik dan
)
Ben zo eens wat te eten gaan halen in een winkel die vlakbij de wedstrijd in de buurt lag, er was zoveel tijd tussen en die halfrauwe frieten trokken op niets
Dus naar de winkel!
en meestal ga ik niet stinkend door de winkels.
Aladinnetje schreef:Ik ging een keertje sávonds naar de AH, boodschappen doen. Ik had net een 2-uursbuitenrit gemaakt over het strand en door de duinen, en mn gezicht was nog een beetje stoffig. Ik had een zwarte rijbroek aan en een shirt aan met het logo van de manege. Er kwam een groepje arogante, beetje skater type jongens langslopen en 1 zei voor de grap ''hoi'' tegen me waarop een eikel van een vriend van hem reageerde met; ''hahahahaha waaaaaaaaaaaaat?????????????????????''
Zo van waaaat je gaat dat lelijke wijf toch geen gedag zeggen?
Deed best pijn en kon die gozer wel verrot schelden maar ze waren al weg en ik had niet zo'n zin om die gast te zeggen wat ik ervan vond terwijl ik er niet op mijn sexyst uitzag. Heb me de hele avond er poedersuiker door gevoeld want ben al heel onzeker over mn uiterlijk.
Ik dacht nog van ach, hij zou me eens moeten zien in mijn andere kleren en make up... gna gna...
En ik hoop dat hij een keer wordt uitgelachen en vernederd door een meisje, en lelijk wordt genoemd, leerd hij zn les hoop ik, karma...
ga zo nog even naar de stad