Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xLiezel

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 01:27

Ik heb daar echt schijt aan eerlijk gezegt.. := Hier in twente zie je het sowieso wel vaker.. :j maar alsnog.. ik schaam me er niet voor! ;)

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 01:58

absoluut niet, voel me zelfs trots erin, en het ziet er mooier uit als mn andere slobberkleren die ik normaal draag :=
had het zelfs wel eens naar mn werk aan, was vergeten kleren te wassen (kwam ik sochtends achter) en het enigste wat nog schoon in de kast lag was een paardrijbroek :Y) de andere kleren konden echt niet meer, vlekken/troep/stinken. :o dus dan maar paardrijbroek aan *D kreeg wel rare opmerkingen wat ik ging doen, maar gewoon even uitgelegd, en niks aan de hand, oja en ik ging direct vanuit mn werk door naar mn paardje, scheelde me weer een hoop gedoe met eerst naar huis enomkleden enzo (heb ik een hekel aan :D )

Hinnikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:08

Nee eingelijk niet :')
Ik vind het altijd wel leuk rijkleren :P

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 15:57

neeh niks, ik ga nu niet uitgebreid winkelen maar gewoon snel iets gaan.
Met men ex-stalgenoot gingen we altijd zo naar de videotheek. kwam je binnen in je rijkleren direct de vraag op de naam M of R?
Kom je binnen in gewone kleren vroeg hij altijd op welke naam?
We hebben zelfs zo eens op de kermis hier gelopen om smouterbollen :+

vwmissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:09

erg..??? welnee ik woon zo'n beetje in mijn rijkleding (werk op manege) ik sta zelfs s'middags aan school om de kids op te halen in rijbroek , krijg altijd wel leuke reactie's..grappige sokken enz

s_spikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 10:53

nee hoor ik ga ook zo ermee om boodschappen.

Eliises

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 19:56

Neee, ik schaam me niet echt met paardrijdkleding aan.. ;)
Als ik door de straat thuis loop niet iniedergeval, maar ik ga nooit boodschappen doen in me paardrijdkleding haha :D

Maaar ik denk dan niet dat ik me heel erg ga schamen ervoor want het is toch wel leuk een paardrijdbroek met van die sokken erover en gymen haha ;)

TeSSa_NiKimA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:23

Hee *D
Ik schaam me niet in mijn rijkleding. Ik vind het altijd wel leuk staan juist die sokken over een rijbroek. 8-)
Voor de stank......jahh.....soms vind ik dat wel banketstaaf bijv. als je even wat gaat eten bij een lunchroom ofzo. andere mensen willen ook lekker eten (die niet van paarden houden). Mja misschien ruiken hun wel naar sigarettenrook wat ik bijv. vies vind ruiken...
Groetjes :D

Romy199

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 15:56

Hoi,
Ik vind het niet erg als ik even brood moet gaan halen.
Als ik in rijkleding rondloopt vind ik het natuurlijk niet leuk als mensen raar opkijken maar dat gebeurt wel eens bij iedereen.

kallipoohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 16:01

hehe, het enige wat ik kan zeggen is: wat maakt het uit? :+ Wees trots op je hobby :) een voetballer schaamt zich toch ook niet voor zijn voetbalkleren? (denk ik dan ;) )

04_Chico

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 20:51

Mij maakt het echt niet uit.
Ik loop zo de supermarkt in.

Kleding of schoenenwinkel vind ik iets anders...

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 20:54

Mij maakt het niks uit..
Was alleen wel grappig, ik moest even boodschappen doen maar had mijn wedstrijdkleding nog aan (was nog niet thuis geweest) en toen keek iedereen mij wel heel raar aan :P
Gewoon vrolijk lachen :)

Ayasha
Blogger
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 20:55

wedstrijdkleren garanderen inderdaad verbaasde blikken :') Ben zo eens wat te eten gaan halen in een winkel die vlakbij de wedstrijd in de buurt lag, er was zoveel tijd tussen en die halfrauwe frieten trokken op niets :') Dus naar de winkel! :')

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 20:58

ik schaam me nergens voor als het om paardrijkleding gaat!
Soms denk ik wel van, het ziet er ook niet uit ook zo'n broek. Maar jah dan denk ik gelijk, maar ik heb wel een leuk paard staan waar ik het voor draag dus wat kan mij het schelen wat andere en van denken ;) en meestal ga ik niet stinkend door de winkels.
en idd zoals sommige al zegen als ik nog in mijn wedstrijd kleren loop kijken mesen wel raar op, maar dat kan me ook niets schelen want meestal heb ik net daarvoor nog een winstpunt en/of een prijs gekregen ;)

rizo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:29

ik schaam me er totaal niet voor
vind het ook leuk staan een paardrijbroek enzo :D
doe het alleen niet zomaar aan als ik niet de paarden ga daarna.. :z

aafjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:31

Mijn rijkleding zit heerlijk en ik woon er bijna in, hihi.
Als ik mijn zoontje naar school breng heb ik mijn rijkleding al aan en met boodschappen doen ook.
Ik schaam me totaal niet!!!

BoefJMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:32

Ik schaam me niet hoor!
Heb altijd leuke combinaties aan & match altijd met m'n paard.
Laat mensen maar lekker kijken hoor,
als ik met m'n net ingevette laarzen de supermarkt binnenstap *D

uniqje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:35

mij maakt het echt niks uit als ik meerdere paardjes moet rijden en ik ga tussen door ergens heen ga ik mij ook niet omkleden.
en paardrijkleding zit ook lekker.
dus je hoeft je niet te schamen !

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:41

Ik schaam me dr echt totaal niet voor! Iedereen mag toch weten dat je paardrijd?

Een keer heb ik wel stiekem moeten lachen.. Ik ging die dag (vanaf Brabant) met de trein naar een vriendin met paarden in Noord-Holland. En terwijl ik over het station liep, hoorde ik achter me: 'Carnaval... Dat was toch vorige week....?' :+ _O-

Vanilla02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:18

Ik ging een keertje sávonds naar de AH, boodschappen doen. Ik had net een 2-uursbuitenrit gemaakt over het strand en door de duinen, en mn gezicht was nog een beetje stoffig. Ik had een zwarte rijbroek aan en een shirt aan met het logo van de manege. Er kwam een groepje arogante, beetje skater type jongens langslopen en 1 zei voor de grap ''hoi'' tegen me waarop een eikel van een vriend van hem reageerde met; ''hahahahaha waaaaaaaaaaaaat?????????????????????''
Zo van waaaat je gaat dat lelijke wijf toch geen gedag zeggen?
Deed best pijn en kon die gozer wel verrot schelden maar ze waren al weg en ik had niet zo'n zin om die gast te zeggen wat ik ervan vond terwijl ik er niet op mijn sexyst uitzag. Heb me de hele avond er poedersuiker door gevoeld want ben al heel onzeker over mn uiterlijk.
Ik dacht nog van ach, hij zou me eens moeten zien in mijn andere kleren en make up... gna gna...
En ik hoop dat hij een keer wordt uitgelachen en vernederd door een meisje, en lelijk wordt genoemd, leerd hij zn les hoop ik, karma...

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 11:40

Nou mijn man vind een rijbroek echt vreselijk, en daardoor voel ik me al niet echt zo op mijn gemak als ik niet bij mijn paard ben. Mijn paard staat bij mijn ouders, ik kleed me daar om, en als ik gereden heb, stap ik daar onder de douche en kleed me weer in mijn spijkerbroek.

Ik vind het niet charmant, het stoort me niet bij anderen. Maar ik voel me wel super banketstaaf als ik in rijkleding, bezweet, stinkend naar mest en paard de supermarkt inga, niet zo fris namelijk.

Een voetballer kleedt zich toch ook om na het potje, en doucht dan lekker...

Stinkende mensen in een winkel, ohnee..niets voor mij!!!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 13:13

Shelley_026 schreef:
Je hebt toch hele leuke paardrijkleding. Er zijn nu zelfs veel spijkerbroeken met een paardrijbroek look-a-like.

Die vind ik dus maar niks. Ziet er echt nep uit en gewoon raar :P

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 13:16

Aladinnetje schreef:
Ik ging een keertje sávonds naar de AH, boodschappen doen. Ik had net een 2-uursbuitenrit gemaakt over het strand en door de duinen, en mn gezicht was nog een beetje stoffig. Ik had een zwarte rijbroek aan en een shirt aan met het logo van de manege. Er kwam een groepje arogante, beetje skater type jongens langslopen en 1 zei voor de grap ''hoi'' tegen me waarop een eikel van een vriend van hem reageerde met; ''hahahahaha waaaaaaaaaaaaat?????????????????????''
Zo van waaaat je gaat dat lelijke wijf toch geen gedag zeggen?
Deed best pijn en kon die gozer wel verrot schelden maar ze waren al weg en ik had niet zo'n zin om die gast te zeggen wat ik ervan vond terwijl ik er niet op mijn sexyst uitzag. Heb me de hele avond er poedersuiker door gevoeld want ben al heel onzeker over mn uiterlijk.
Ik dacht nog van ach, hij zou me eens moeten zien in mijn andere kleren en make up... gna gna...
En ik hoop dat hij een keer wordt uitgelachen en vernederd door een meisje, en lelijk wordt genoemd, leerd hij zn les hoop ik, karma...

Niks van aantrekken hoor! Hij wilde gewoon stoer doen tegenover z'n vrienden. Jij weet zelf het beste dat je er ook best vrouwelijk/sexy uit kan zien.

Annixhskull

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 20:56

Verschillend... alleen ik heb zo'n ding, die éigenlijk nét iets te strak is dus dan komen er echt van vetroldingen over heen XD HAHA. naja, opzich op de manege boeit mij zoiets niet echt, doe ik ook gewoon groot t-shirt of iets in die richting erover heen... en idd, de stank:P

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 21:40

Mij boeit het niks in rijkleding :n ga zo nog even naar de stad :)

Maar soms ga ik ook in m'n oude spijkerbroek, lelijke schoenen en een slobbertrui. En als je dan wat mensen van school tegenkomt voel je je wel stom, lijkt het net alsof dat je normale kleren zijn hihi :))