De eeuwige dooddoener op bokt eens uit de wereld helpen...!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wat denk je dat jij bent ?

Een paardenmens ?
381 (64%)
Een mens met paard(en)?
210 (35%)

Totaal aantal stemmen: 591

Cassidy

Re: De eeuwige dooddoener op bokt eens uit de wereld helpen...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:16

Je was toch paardenmens Perrokai? Of ben je nu toch aan het twijfelen geslagen?

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:16

Als jullie zo doorgaan wordt nitwit nog een eretitel en wil niemand meer paardenmens zijn :D ;)

Perrokai: niemand steekt de draak met je, heb je mijn uitgebreide post een paar pagina's terug gelezen met daarin mijn definitie van paardenmensen etc? Daar slaat het berichtje van Sul op.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:19

Hier nog een die zichzelf stiekem een nitwit vind. Er is nog zooooooo ongelooflijk veel dat ik NIET weet, en ook genoeg dat ik domweg niet durf. En toen ik eerder postte was die optie er niet:)

En dat de tweede keer op een paard op buitenrit komt me bekend voor. Mijn tweede les had de manege toevallig een buitenrit gepland voor mijn groep. Meegaan dus. Al gingen er wel mensen met de fiets mee voor de zekerheid. Toen werd een manege nog niet meteen bijna aangeklaagd als er iemand van een paard kukelde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:21

Ik steek de draak niet met je Perrokai, en je zult zelf wel weten dat je geen nitwit bent. Dus, resumerend, het valt allemaal heel erg mee.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:24

Ik reageer normaal nooit in dit soort topics, ik reageer overigens toch al bijna nooit tenzij in HK topics en de kraamstal... Maar ik lees een beetje mee, een beetje, want als semi-penny besteed ik het overgrote deel van de tijd natuurlijk aan de paarden (en koeien).

Ik hou niet van hokjes, denk niet in hokjes, vind hokjes erg benauwd.. Maar toen ik de beschrijving van de nitwit las dacht ik: "JA, ik heb mijn hokje gevonden!" Ik ben zo dolgelukkig nu, ik ben een nitwit, een echte nitwit! *pinkt een traantje weg* _/-\o_

Zo, heb ik gelijk een tvp en als dat HK-topic er komt lees ik daar ook weer graag een beetje mee ;)

ik kan me overigens het best vinden in de meningen van Suleilitha en KiWiKo...

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:26

Vergissen jullie je nu niet in de definitie van 'nitwit'? Nitwit is dus niet iemand die weet van zichzelf dat ze nog veel moet leren. Een nitwit denkt alles al te weten, veel beter als iemand anders en denkt vooral een paardenmens te zijn :+

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:29

Die 58% die je van die 61% af kunt trekken, die zijn dat :)
Erg mooi verwoord overigens Craignethan.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:34

Oke, mischien heb ik over jouw definitie van nitwit gelezen. Dan blijf ik gewoon bij mens met paard.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:35

nitwit zou betweter moeten zijn :j

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 23:44

suleilitha schreef:
Ik steek de draak niet met je Perrokai, en je zult zelf wel weten dat je geen nitwit bent. Dus, resumerend, het valt allemaal heel erg mee.

Was ook een grapje met lachende smiley er achter.

Jee jullie gaan ok zo hard maar ik heb het nu gelezen idd van de definities van Craignethan. We kwamen een hokje tekort in dit kippenhok haha....
De nitwits.... nou dan zijn we er toch ?

Cassidy, neehoor ik ben geen paardenmens maar mens met paard en dan nog 1 die niet overloopt van de ervaring maar wel heel erg haar best probeert te doen idd. veel observeert en ook veel advies vraagt en er eigenlijk altijd blij mee is en het ook niet ziet als kritiek maar daarbij ook wel gezond verstand blijft gebruiken want niet bij iedereen weet je of ze op de goede golflengte zitten ten alle tijden. Voor hetzelfde geld staat er een nitwit voor je in vermomming.

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:54

Citaat:
Voor hetzelfde geld staat er een nitwit voor je in vermomming.

:oo Moet ik me nu aangesproken voelen Perro? :D :P Enne, jij hebt zat paardengevoel hoor! Ik ken Perrokai dus persoonlijk en haar paarden ook ;)

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 00:21

Craignethan schreef:
:oo Moet ik me nu aangesproken voelen Perro? :D :P Enne, jij hebt zat paardengevoel hoor! Ik ken Perrokai dus persoonlijk en haar paarden ook ;)

Heb je dat setje gekocht dan? :)) die gele of die roze ??? _O-

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 00:27

Je denkt toch niet dat ik roze op mijn macho-paard gooi hè :(

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 01:01

O die gele dus ...... #) ~~}>

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 09:13

hihi ik denk dat de meeste nitwits zichzelf een paardenmens vinden :)

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 09:14

misschien tijd om mijn boktnaam even aan te passen. :=
Of zou nitwit al bestaan? 8-)

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 09:35

Sjee, jullie gaan hárd!

Misschien een ideetje om een grootschalige bokt-meeting op de zetten met een kundige jury die de omgang van ons bokkers met verschillende paarden beoordeeld? Dan weten we het tenminste zeker en kunnen we een onderschriftje maken met wat we zijn :j.

Dat lijkt me best dramatisch trouwens, waarschijnlijk zijn er véél mensen die op bokt je vriendje kunnen zijn, terwijl je die in het 'echie' nooit zou uitkiezen. Juist vanwege betweterigheid enzo.

Ik ken wel veel nitwits :D

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 11:43

Dan is het ook andersom mogelijk, degene met wie je op bokt altijd ruzie hebt kan in het echt best wel een vriendje kunnen zijn. Dat is het nadeel van een forum, men kan alleen lezen en soms ook dat nog niet zonder een rode waas ervoor maar alsje de persoon erbij ziet met lichaamstaal net als bij paarden zou het heel anders kunnen zijn.

Iemand kan hier huilend aan het typen zijn, het even verkeerd omschrijven en er wordt op je gedoken alsof je een misdadiger bent compleet afgemaakt en uitgekotst omdat het teveel moeite is om even je de mens in je in werking te stellen maar wel de energie er in steken om iemand overal dwars te zitten.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:50

Tsja, Perro, dan kan idd zo gaan. Heb bokkers in eerste instantie niet gemogen en die bleken dan oké terwijl het helaas ook andersom kan. Het blijft interpreteren van teksten.
En een mens kan zich vergissen!

Maar een soort keuring, tsja, wat schieten we er mee op? Want zelfs al wordt het in real life opgezet: Staat een ieder er dan nog achter?

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 12:04

Neuh vast niet. Ik denk dat we er eerder wat mee opschieten als we elkaar niet telkens om niets in de haren vliegen en eens van die kast af komen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:13

Een dergelijke keuring wordt nog door mensen uitgevoerd, dus blijft subjectief. Is hetzelfde met jureren van dressuurproeven...

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:19

Yinari schreef:
Sjee, jullie gaan hárd!

Misschien een ideetje om een grootschalige bokt-meeting op de zetten met een kundige jury die de omgang van ons bokkers met verschillende paarden beoordeeld? Dan weten we het tenminste zeker en kunnen we een onderschriftje maken met wat we zijn :j.

Ik ken wel veel nitwits :D

Hard ja, ben je even een dagje zelfverbannen van bokt (er moet ook nog gewerkt worden) :D :+ en hup!

Ik ben ook wel voor zon keuring, maar ja, wie moet de jury zijn. Dat moeten dan toch wel echt paardenmensen zijn, it takes one to catch one....

Maar hoe komen we dan aan die paardenmensen voor de jury, die moeten ook eerst gekeurd worden....

Ik was trouwens niet van plan mijn onderschrift op te geven, ik ben veel tevredener met wat ik NIET ben. ;) :D

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:21

Er was eens een paardenmens met oa een leuke ruin op stal. Mooie knul, goudeerlijk en niet snel beledigd, kan lekker werken maar is af en toe ook een lui varken. Geen paard om in de sport uit te brengen.

Er was eens een manegeruiter die een beetje uitgekeken raakte op manegepaarden. Daarbij had haar dochter een verzorgpaard, wat erg lekker ging. Misschien dan maar eens op zoek naar een eigen paard om samen te rijden?

Enfin, bij eerder genoemd paardenmens proef wezen rijden, gelijk helemaal verkocht en zo werden wij dus mens met paard. Paard verhuisde na een paar weken naar de manege en toen kwamen moeder en dochter er langzamerhand achter dat ze er geen ruk van af wisten, want knul bleef mooi, goudeerlijk en niet snel beledigd, maar liep blessures op en wilde voor geen meter meer.

Terug naar het paardenmens! Met paard dit keer en zie, hoe hij onder de deskundige begeleiding opgebloeid is. Goed in de spieren, zet geen stap verkeerd meer en nog steeds mooi, goudeerlijk en niet snel beledigd en ja, af en toe nog steeds een lui varken!

Zo heeft ieder mens met paard een paardenmens in de buurt nodig voor een goede begeleiding. En voor nitwits ben ik allergisch, krijg nu al jeukverschijnselen na het lezen van die andere topics, brrrrrr

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:23

Mooi geschreven Borg! En misschien, heel misschien zijn er best veel mensen met paarden die het in zich hebben om een paardenmens te worden .... ;)

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 12:25

Craignethan schreef:
Mooi geschreven Borg! En misschien, heel misschien zijn er best veel mensen met paarden die het in zich hebben om een paardenmens te worden .... ;)

Dat vind ik nou een van de intelligentste opmerkingen in dit topic.