Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Yamcha schreef:Ik snap sowieso niet waarom een bit de ademhaling zou belemmeren. Je stopt het bit toch niet in de neus of wel?
Ik zie wél hoe dat zou kunnen met een bitloos hoofdstel......
Dat hele verhaal van dr cook, dat het bit een eet-reflex zou veroorzaken, vind ik zeer on-aannemelijk. Volgens die redenering zouden de paarden van Lielle idd dood neer moeten vallen, maar naar wat ik gehoord heb, leven ze nog.......

) Tenzij je er een geconditioneerde stimulus van maakt maar dan ben je IMO fout bezig
.
. Zal leuk worden in de SGW 
..
WolinLotte schreef:@Pharagirlke: Oh vandaar... Ik begreep het ook niet helemaal, zal voortaan het bit op de juiste plaats doen.
Ik deed mijn cap op mijn knie.. moest er dus twee kopen...
Zo hoort het toch?
en die lusjes aan je zwepen, zijn die bij jou ook te klein om die over je hoofd te krijgen?
Hang ze tegenwoordig maar aan mijn oren... 
.

van de zomer heeft hij geprobeerd zijn graaskorf af te schuren, is in zijn mond gekomen en mond hoeken waren ietwat gescheurd
arm ding...
Op dat moment was hij echter erg hangerig en trekkerig met rijden, dus ik zag er niet zoveel hoop in. Maar het was gewoon over, zodra we met bitloos gingen rijden, rust. Uiteindelijk nadat zn mondhoeken weer goed waren genezen af en toe bit er weer bijgepakt. Uiteindelijk liep hij met bit ook weer goed.